از کشاورزان خواسته شد تا با نزدیک شدن مهلت به بررسی های عمده نیروی کار پاسخ دهند

مقاله کامل را در www.farminguk.com بخوانید.



منبع

بخش هایی که باید در این بازبینی در نظر گرفته شوند شامل بخش های تخم مرغ، گوشت، باغبانی، لبنیات و خوک و همچنین بخش های فرآوری گوشت و غذاهای دریایی است. این نظرسنجی داده‌های مربوط به ماهیت و مقیاس کمبود نیروی کار را گردآوری می‌کند، چگونگی کمک‌های اتوماسیون و نیروی کار خانگی و مهاجر را در مقابله با کمبود نیروی کار بررسی می‌کند و توصیه‌هایی به دولت ارائه می‌کند.

این بازنگری بر اساس استراتژی غذایی دولت در ماه اوت برای مقابله با کمبود کارگران در صنایع غذایی و کشاورزی اعلام شد. این صنعت که به شدت به نیروی کار مهاجر متکی است، هشدار داده است که در نتیجه برگزیت و همه گیری همه گیر رنج می برد.

دولت قبلاً تعداد ویزاهای موجود از طریق مسیر کارگران فصلی را به 40000 افزایش داده است، اما رهبران صنعت می گویند این کافی نیست. بررسی آقای Shropshire چالش‌های پیش روی کسب‌وکارهای مواد غذایی و کشاورزی را برای جذب و حفظ نیروی کار مورد نیازشان در نظر می‌گیرد و توصیه‌هایی برای بررسی ارائه می‌کند.

از کشاورزان در تمام بخش‌ها خواسته می‌شود تا به یک نظرسنجی بزرگ نیروی کار پاسخ دهند، زیرا صنعت همچنان شاهد کمبود شدید نیروی کار است. این بررسی به ریاست جان شراپشایر کهنه کار صنعت، که کشاورز و مدیر عامل سابق شرکت باغبانی Gs است، در حال جمع آوری داده ها در مورد کمبود نیروی کار است.