به حداقل رساندن استفاده از مواد شیمیایی در پرورش گل

“ما در کونمینگ، یوننان، چین در حال کاشت هستیم. موقعیت جغرافیایی کم و ارتفاع زیاد شرایط طبیعی بسیار دلپذیری را ایجاد می کند که برای رشد گل رز بسیار مناسب است. شرایط اقلیمی عالی، امکانات کاشت خوب، سیستم های کنترل محیطی و حرفه ای پرسنل آن به کیفیت بالای گل رز ما کمک کرده اند. شبکه حمل و نقل چین بسیار توسعه یافته است که می تواند گل های تازه بریده شده را به سرعت از کونمینگ به سایر شهرهای بزرگ منتقل کند. از طریق همکاری با خرده فروشان/عمده فروشان عمده با کیفیت بالا، کیفیت بالای ما تیم می گوید: گل های تازه بریده شده به شهرهای درجه یک مانند شانگهای، پکن و گوانگژو فرستاده می شوند.

برای اطلاعات بیشتر:
باغبانی هاسفرم
تیم اسکالون
ایمیل: [email protected]
https://hasfarmholdings.com/



منبع

در نهایت: “استفاده از زمین چالش بزرگ دیگری است که در حال حاضر با آن روبرو هستیم. با اجرای قانون جدید مدیریت زمین، اکنون تقریباً غیرممکن است که زمینی در یوننان مجاز به ساخت گلخانه پیدا کنیم. اما خوشبختانه ما می توانیم نیروی کار کافی به خصوص پیدا کنیم. در طول همه گیری. بسیاری از آنها به جای بیرون رفتن از زادگاه خود، کار در نزدیکی زادگاه خود را انتخاب می کنند. ما خودمان پرورش نمی دهیم، اما از پرورش دهندگان برای حفاظت از تنوع بسیار حمایت می کنیم. فقط از این طریق می توان بازار را توسعه و رشد داد، و برای همه مفید است.” تکثیر غیرقانونی همچنان یک مسئله بسیار بزرگ در چین است و از آنجایی که پرورش دهندگان خارجی اکنون نمی توانند به چین سفر کنند، شاهد افزایش تکثیر غیرقانونی هستیم.

“در حال حاضر، میخک در بازار ژاپن بهتر از چین است و قیمت آنها بالاتر است. میخک های صورتی و قرمز بسیار پرطرفدار هستند و قیمت ها در چین نسبتا ارزان است. اما به دلیل تاثیر همه گیری، تدارکات پروازی تیم ادامه می دهد: “در مورد گل های داوودی، ما انتخاب می کنیم که آنها را در ویتنام پرورش دهیم و سپس آنها را به چین وارد کنیم. شرایط آب و هوایی. در ویتنام برای رشد گل های داوودی مناسب تر است و کیفیت کاشت بهتر است. در فرآیند رشد، ما استفاده از مواد شیمیایی مضر را به حداقل می رسانیم که نه تنها سازگار با محیط زیست است بلکه برای سلامت خریداران گل نیز مهم است. به حفاظت از محیط زیست و سلامت مصرف کننده اهمیت زیادی می دهند.”

وی ادامه می دهد: بازار گل رز تازه تراش در چین بسیار زیاد است، من 15 سال است که در چین هستم، در 15 سال گذشته کیفیت گل رز بسیار بهبود یافته و استانداردها در حال یکسان سازی است، اما در آنجا وجود دارد. هنوز جا برای بهبود در پردازش پس از برداشت وجود دارد. همزمان، گلخانه‌های با استانداردهای بالاتری در بازار برای کاشت گل رز ساخته شده‌اند و گروه‌های حرفه‌ای بیشتری به آن ملحق شده‌اند که همگی به بهبود شرایط ادامه داده‌اند. کیفیت گل رز.”

مصرف گل در چین نیز همچنان در حال رشد است. در سال‌های اولیه، گروه اصلی مصرف گل، دولتی و تجاری بود که عمدتاً برای تزئین استفاده می‌شد، اما اکنون مصرف خانگی اهمیت بیشتری پیدا کرده است. افزایش درآمد مردم، بهبود شرایط زندگی و رشد نسل‌های جدید گروه‌های مصرف‌کننده، همگی باعث شده است که مصرف گل روزانه بیشتر شود. تیم نتیجه می گیرد: “مصرف کنندگان چینی ماجراجو هستند، که بسیار متفاوت از هلندی ها است. مصرف کنندگان هلندی دسته های ثابت را در یک زمان مشخص خریداری می کنند، در حالی که مصرف کنندگان چینی بسیار مایلند محصولات جدید را در بازار امتحان کنند، به خصوص زمانی که این محصول جدید کمیاب باشد. در بازار و فروش بسیار خوب است. اما ترجیحات مصرف کنندگان چینی نیز به سرعت تغییر می کند، به این معنی که یک محصول جدید چرخه عمر بسیار کوتاهی دارد. پلتفرم های تجارت الکترونیک نقش مهمی در چین ایفا می کنند، زیرا مردم تمایل دارند بیشتر و بیشتر به صورت آنلاین خرید کنند. مانند مصرف گل. اما ما فکر می‌کنیم که گل‌فروشان آفلاین نیز مهم هستند زیرا مصرف‌کنندگان می‌توانند دانش بیشتر و کمک حضوری بهتری از گل‌فروشان دریافت کنند.

Hasfarm یک تولید کننده بین المللی گل پیشرو است که طیف گسترده ای از گل های با کیفیت را به بازار آسیا عرضه می کند. در گفتگوی اخیر با FloralDaily، تیم Scalongne، مدیر عامل Hasfarm (چین)، اطلاعاتی از گل در مورد بازار آسیا با ما به اشتراک گذاشت.

“Hasfarm پایگاه های تولیدی در چین، ویتنام و اندونزی دارد. گیاهان جوان و گل های تازه شاخه بریده ستون اصلی ما هستند. ما با پرورش دهندگان در اروپا برای ارائه خدمات گیاهان جوان به بازارهای اروپا و آسیا همکاری می کنیم. تجارت گل تازه شاخه بریده شده است. تمرکز ما در بازار آسیا است. میخک، گل رز، لاله، آلسترومریا، و گل داوودی انواع اصلی گل های تازه بریده ای هستند که ما در بازار چین می فروشیم.