بازار دائماً به دنبال محصولات جدید و باکیفیت است

ما اغلب از پایگاه های مشتریان خود بازدید می کنیم تا نیازهای آنها و عملکرد محصول را درک کنیم. پرورش محصولات در اروپا انجام می شود و عملکرد در خارج از کشور و داخل کشور متفاوت خواهد بود که تحت تأثیر اقلیم کوچک است که مستلزم بازخورد و تنظیمات مداوم است. علاوه بر این، با توجه به قلمرو وسیع چین، آب و هوای محلی هر مکان متفاوت است و انتخاب و انتظارات از گل ها متفاوت است. هنگامی که محصول جدیدی را در بازار عرضه می کنیم، باید مشتریانی را برای تعداد زیادی از سازگاری های عملکردی انتخاب کنیم.

“Blasts Sunshine” نسل جدید ما از آفتابگردان های هیبریدی بین گونه ای است که دارای شاخه های بسیار قوی، گلدهی مداوم و مقاومت بالا در برابر پودر سفید است و برای گیاهان گلدانی و کاربردهای منظره بسیار مناسب است. این رقم یک کلون هیبرید بین گونه ای با گل های زرد متوسط، شکوفه های بزرگ و شکوفه های تا سه ماه است. این می تواند یک درخشش طلایی مداوم در طول فصل برای یک تجربه شاد مداوم به ارمغان بیاورد.

مصرف بازار گل اروپا عمدتاً باغبانی خانگی است و تفاوت‌های خاصی در فرم‌های درخواست و ترجیحات محصول از چین وجود دارد. تولید گلخانه ای و ارقام با گونه های گیاهی فشرده تر مورد نظر خواهد بود.همچنین با توجه به الزامات بالای حفاظت از محیط زیست در اروپا و محدودیت های شدید در استفاده از کودهای شیمیایی و آفت کش ها، اصلاح نژاد مقاوم در برابر بیماری رواج خواهد داشت.محصولات Syngenta Flower عمدتاً گل های چمنی هستند و 90 درصد آنها در پروژه های شهرداری در مرحله فعلی در چین مانند باکس های گل جاده و تخت گل استفاده می شود. در گذشته گل هایی که برای مهندسی شهرداری استفاده می شد نسبتاً ساده بودند اما اکنون انواع و اقسام آن ها رنگ ها بیشتر و بیشتر می شوند و بازار دائماً به دنبال انواع جدید است و در عین حال با بهبود سطح مصرف و گروه های مصرف کننده جوان تر، نسبت باغبانی خانگی به تدریج افزایش می یابد. Syngenta به عنوان پیشروترین شرکت پرورش دهنده جهان، همچنان خود را وقف پرورش انواع گل های جدید و عالی و تزریق انرژی جدید به بازار خواهد کرد.

Periwinkle “Flaming God of War”

گل زنگوله “زنگ بهار”

Super Sunflower “Blasts Sunshine”

شکوفه زنیا “بالون هوای گرم”

در سال‌های اخیر، Syngenta به‌طور متوالی تعدادی از سری‌های XDR را با مقاومت در برابر بیماری‌های ژنتیکی، مانند periwinkle و African impatiens عرضه کرده است، که نه تنها گونه‌های جدیدی را به بازار می‌آورد، بلکه کاشت و کاربرد را نیز بدون نگرانی می‌کند. عرضه سری جدید بگونیاهای گل بزرگ جای خالی Syngenta را در بگونیاهای با گلهای درشت تکمیل می کند. این سری دارای رشد شدید، انشعاب قوی و سازگاری قوی است و اولین انتخاب برای منظره است. سری های غنی تر بگونیا انتخاب های جامعی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. سری زینیا “بالون هوای گرم” دارای بزرگترین و دو گلبرگ ترین گل های پر موجود در بازار است که قابل مقایسه با زینیا با گل درشت است. عملکرد عالی کاشت زمینی و مقاومت در برابر سفیدک پودری دارد. این یک ستاره جدید از خانواده زینیا است. همچنین سری های دیگر محصولات با عملکرد عالی محصول خود برجسته هستند. در چین، Syngenta Flowers با بازرگانان بزرگ نهال داخلی مانند Shanghai Yuanyi، Guangdong Weisheng، Dahan، Beijing Florascape و Yihua Horticulture همکاری کرده است و پس از یک سری غربالگری انواع و کاشت آزمایشی، محصولات جدید و عالی به چین انتخاب شده است. دینگ یانگ، بخش بازاریابی Syngenta Flowers گفت.

برای اطلاعات بیشتر:
گل سینجنتا
ایمیل: [email protected]
https://www.syngentaflowers.com/



منبع

“به عنوان مثال، شمعدانی ما با Beijing Florascape همکاری می کند، و بازار آن به خوبی کار می کند. رقم شمعدانی مقاوم به گرما است، به خوبی منشعب می شود، از نظر رنگ غنی است و دارای دوره گلدهی طولانی است، که آن را به انتخاب خوبی برای پروژه های شهرداری تبدیل می کند. همچنین در میان باغبان های خانگی محبوب است. مصرف خانگی انواع با رنگ های روشن و ظریف را ترجیح می دهد، مانند صورتی ملایم بسیار محبوب است.