بازار گل سانفرانسیسکو در سال 2023 در تپه پوتررو شکوفا می شود

بازار گل از سال 1924 در جنوب بازار واقع شده است، در منطقه ای که در چند دهه گذشته مقادیر قابل توجهی مسکن جدید ساخته شده است، با افزایش تراکم ترافیک، به ویژه در خروجی خیابان ششم 280 بین ایالتی.

گریسو، معاون ارشد توسعه و برنامه ریزی زمین در Kilroy، اظهار داشت: «آنها این گزینه را داشتند که در Sixth و Brannan در یک مرکز جدید باقی بمانند، اما به جای آن به پوتررو هیل نقل مکان کردند. آنها در مورد توسعه آینده و تغییرات خیابان در اطراف مکان جدید خود و ترافیکی که می تواند به محله ای که قبلاً ترافیک سنگینی دارد، بیاورد، نگرانی هایی داشتند.

به گفته مایک گریسو از Kilroy Realty Corporation که مالک سایت‌های موجود و جدید بازار است، بازار عمده‌فروشی گل سانفرانسیسکو “خیلی پیش از پایان سال 2023” در پوتررو هیل بازگشایی خواهد شد.

به گفته گریسو، جابجایی به خیابان شانزدهم 901، در خیابان می سی سی پی، در مجاورت بین ایالتی 280، باید تا سه ماهه چهارم سال 2023 تکمیل شود. او گفت که این تغییر “به بیش از پنج سال برنامه ریزی و مطالعات زیست محیطی نیاز داشت.” «چنین تلاش زمان‌بر همیشه دشوار است. اما ما از حمایتی که از اداره برنامه ریزی و شهر سانفرانسیسکو دریافت کردیم سپاسگزاریم. این طرح به اتفاق آرا به تصویب کمیسیون برنامه ریزی و هیئت نظارت رسید.

Jeanne Boes، مدیر کل بازار گل، به The Potrero View گفت که “ما مشتاقانه منتظریم تا رنگ و جامعه را به محله پوتررو هیل پر جنب و جوش اضافه کنیم. SFFM از سال 1912 در شهر بوده است. این انتقال زمان هیجان انگیزی برای بازار تاریخی ما و بسیاری از مشاغل کوچک خواهد بود که بازار ما را بسیار منحصر به فرد می کنند.”

مقاله کامل را در www.potreroview.net بخوانید.



منبع

گریسو صراحتاً این موضوع را رد کرد که این حرکت توسط برنامه کیلروی برای تبدیل سایت موجود بازار به اقامتگاه انجام شده است.