برای IFTF 2022 آماده اید؟

افزایش تعداد پرورش دهندگان گل و غرفه داران جدید
بیش از 275 غرفه دار محصولات و خدمات خود را در این رویداد 3 روزه به نمایش می گذارند. “این برای نسخه امسال IFTF با افزایش شدید تعداد غرفه‌داران بین‌المللی گل که می‌توانند انتظار افزایش تقاضای مشابه برای گل را داشته باشند، مثبت به نظر می‌رسد. علاوه بر این، تعداد قابل توجهی از غرفه‌دارانی که برای اولین بار در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، ثبت نام کرده‌اند. سال برای IFTF، و یکی از دلایل متعددی که باعث می‌شود هر سال دوباره هیجان‌انگیز باشد و بازدید از نمایشگاه تجاری IFTF در Vijfhuizen مهم است.”

IFTF 2022 آماده پذیرایی از هزاران بازدیدکننده تجاری بین المللی است که تاکنون پیش ثبت نام کرده اند. با بیش از 275 شرکت شرکت کننده، تعداد غرفه داران به سطح قبل از کووید-19 نزدیک می شود. وی افزود: “تعداد بی سابقه ای از تولیدکنندگان گل بین المللی امسال در میان آنها هستند و بنابراین فرصتی عالی برای خریداران است تا گل های خود را که در همه کشورهای مهم تولید کننده گل در جهان رشد می کنند، تهیه کنند. این حضور احتمالی فراوانی بیشتر گل باعث می شود این سازمان می‌گوید که حتی جذاب‌تر از آنچه همیشه هست نشان می‌دهد. این نمایش یک هفته بعد در سال جاری، از 9 تا 11 نوامبر، به دلیل تاریخ همه مقدسین و روز همه روح برگزار می شود.

برای اطلاعات بیشتر:
نمایشگاه بین المللی گل و گیاه
www.iftf.nl



منبع

مشتاق دریافت تاثیری از نمایش هستید؟ برای گزارش تصویری FloralDaily از IFTF 2021 اینجا را کلیک کنید.

از غرفه FloralDaily در IFTF دیدن کنید!
با FloralDaily، ما یک غرفه در IFTF داریم و مشتاقانه منتظر دیدار شما در آنجا هستیم. ما همچنین با دوربین های خود در هر دو نمایش می چرخیم. بیایید و از ما در غرفه ما دیدن کنید تا اخبار باغبانی را به اشتراک بگذارید، راهنمای خرید را فقط برای چت دریافت کنید، یا برای اطمینان از انتشار اخبار نمایشگاه خود یک ایمیل بفرستید.

همایش «گل کنار دریا»
یکی از تخصص های امسال در IFTF و همچنین یک فرصت شبکه اضافی، کنفرانس بین المللی “گل های کنار دریا” است که یک روز قبل از شروع نمایشگاه برگزار می شود. در روز سه شنبه 17 آبان، بیش از 400 نفر در کنگره ای در مورد انتقال گل از طریق هوا به حمل دریایی آنها شرکت خواهند کرد. هیئتی متشکل از 8 همتای صنعت به تمام سوالات مخاطبان در مورد این موضوع بسیار مهم که به گفته برخی حتی ممکن است پایه و اساس صنعت گل شاخه بریده جهانی را متزلزل کند، پاسخ خواهند داد. به گفته این سازمان، علاقه شدید به شرکت نشانه روشنی از نگرانی صنعت در مورد آینده خود است. این سالن مملو از افراد حرفه‌ای از هر زنجیره صنعت گل از سراسر جهان است و حتی یک لیست انتظار برای چندین نفر است که امیدوارند در آخرین لحظه یک صندلی داشته باشند.