به لطف گرمایش زیست توده، پوانستیا در پرورش دهنده بریتانیا شکوفا می شود

ما توانسته‌ایم هزینه‌های انرژی خود را از طریق استفاده از گرمایش زیست توده پایدار مدیریت کنیم و این امکان را به ما می‌دهد که امسال دوباره به تولید بیش از یک میلیون پوینستیا در بریتانیا ادامه دهیم و اطمینان حاصل کنیم که مصرف‌کنندگان همچنان می‌توانند این گیاه جشن را خریداری کنند. کریسمس.»

لوئیز موتالا، مدیر عامل گروه مزرعه بریج، گفت: “رشد پوینستیا در این زمان از سال نیاز به گرما دارد و ما می دانیم که تولیدکنندگان هلندی امسال به دلیل افزایش قیمت بنزین، تولید خود را کاهش داده اند.

مقاله کامل را در www.uk.finance.yahoo.com بخوانید.



منبع یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پوینستیا در بریتانیا گفت که امسال علیرغم بحران قیمت انرژی به تولید بیش از یک میلیون گیاه آپارتمانی محبوب کریسمس ادامه داده است. گروه مزرعه پل، مستقر در اسپالدینگ در لینکلن‌شایر، تسکو را تامین می‌کند و سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای گفت که تولیدکنندگان بریتانیایی به عنوان تامین‌کنندگان اصلی پوینستیا از هلندی‌ها می‌گیرند.

تسکو گفت که تولیدکنندگان بریتانیا در پنج سال گذشته عرضه خود به سوپرمارکت را تقریباً 800 درصد افزایش داده اند. ویکی لانسون، خریدار گیاه تسکو، گفت: «زمانی که پوانستیا برای اولین بار به عنوان گیاه آپارتمانی در اواخر قرن بیستم محبوب شد، ما آنها را از هلند وارد می‌کردیم، اما اکنون بیشتر سهام ما در بریتانیا رشد می‌کند و تامین‌کننده اصلی ما گروه بریج فارم است. .