بهترین بروکر فارکس ️ مناسب ایرانیان ️ آپدیت 2022 ️-بروکر آمارکتس

به عنوان مثال با استفاده از نظرات کاربران قدیمی می‌توانید درک بهتری نسبت به نحوه ارائه خدمات مختلف توسط یک بروکر داشته باشید. در چنین شرایطی برای نحوه ارائه خدمات توسط یک بروکر تنها با استفاده از استناد به نظر کاربران قدیمی آن امکان‌پذیر خواهد بود. یکی دیگر از نکات مهم که باید در راهنمای انتخاب بروکر فارکس به بررسی و معرفی آن بپردازیم، تجربیات کاربرانی است که در گذشته از بروکر مورد نظر شما استفاده کرده‌اند. دقت به تجربیات کاربران قدیمی به مراتب می‌تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. در بسیاری از مواقع از روی ظاهر و شرایط مندرج در سایت رسمی یک بروکر هم می‌توان به مقایسه و بررسی کامل آن پرداخت.

بروکر کپیتال اکستند

بهترین بروکر فارکس ️ مناسب ایرانیان ️ آپدیت 2022 ️-بروکر آمارکتس پیرو اطلاعات درج شده در وب سایت این شرکت، این بروکر توسط سه رگولاتوری معتبر FCA، FSCA و CySEC رگوله شده است. علاوه بر این، بروکر اف ایکس پرو رگوله متوسط SCB‌ را نیز دارا می باشد. همچنین این بروکر دارای ۵ نوع حساب معاملاتی بوده و از ۴ نوع پلتفرم معاملاتی پشتیبانی دانلود برنامه amarkets برای ویندوز می نماید.

این بروکر در سال ۱۹۷۴ میلادی در انگلستان تاسیس شده است و تقریبا ۴۰ سال سابقه کار در بازار را دارد. مبادله کالا اصلی ترین روش تجارت در سال های ابتدایی پیدایش تمدن بود. از این پس مردم کالاهای مورد نیاز خود را با سکه های طلا و نقره خریداری می کردند. البته باید توجه داشته باشیم که سرعت پاسخ گویی در این روش، طبیعتا کمتر از دو حالت قبلی می باشد و لذا ممکن است پاسخ گویی به درخواست ثبت شده، بنا به سیاست بروکر، یک یا چند روز طول بکشد. از جمله مزایای دیگر استفاده از این روش نسبت به حالت قبلی، عدم نیاز به حضور در پشت سیستم می باشد.

هزینه های معامله در بروکر های فارکس

به طور نمونه چنانچه به عنوان یک معامله گر میان مدت و یا بلند مدت در بازار مشغول به فعالیت هستیم، طبیعتا یک یا چند ثانیه اختلاف در اجرای دستورات معاملاتی ما، اهمیت چندانی نداشته و قابل چشم پوشی می باشد. یکی از رایج ترین شیوه های پرداخت کارمزد به بروکر در فارکس، از طریق اسپرد می باشد. به طور کلی اسپرد در فارکس برابر اختلاف قیمت بین خریدار و فروشنده است که در واقع بخشی از سود بروکرها در معاملات، از این محل تامین می گردد. لذا با توجه به این تعریف، میزان اسپرد (اختلاف قیمت خرید و فروش) در بروکرهای مختلف، متفاوت خواهد بود چرا که کارمزد بروکرها در فارکس یکسان نیست و هر بروکر مطابق با سیاست های خود عمل می نماید. همچنین دقت داشته باشید که اولین گام برای شروع فعالیت در بازار فارکس(پس از کسب آموزش های اولیه و آمادگی لازم)، افتتاح حساب و سرمایه گذاری در بروکر انتخاب شده توسط شما می باشد. لذا بایستی پیش از فکر کردن به کسب سود، ابتدا به فکر حفاظت از سرمایه خود باشیم و با سرمایه گذاری در بروکرهای شناخته شده و مطمئن، حداقل این آرامش ذهنی را ایجاد کنیم که سرمایه ما نزد بروکر حفظ خواهد شد.

۲۲) بروکر نورد اف ایکس

فرض کنید شما مقداری دارایی دارید که می‌خواهید به بازار برده و بفروشید. بروکر فارکس محلی است که خریداران و فروشندگان برای خرید و فروش ابزارهایی مانند ارز به آنجا می‌روند. به عبارت دیگر، برای یافتن یک خریدار یا فروشنده ارز میتوانید به یک کارگزار مراجعه کنید و آنها شما را با یک فروشنده یا خریدار مربوطه مطابقت میدهند. این بروکر ادعا دارد که بخشی از هلدینگ مالی بین المللی می باشد. از دیگر خدمات این بروکر می‌توان به این موضوع اشاره کرد که حساب های مدیریت شده را با سود کاملاً مناسب و تصمیم شده ارائه می دهد. پکس فارکس کارگزار آنلاین فارکس است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۱ آغاز کرده است.

  • با این حال ترجیح به انتخاب بروکری قدیمی با عمر فعالیت طولانی مدت است.
  • همانطور که در جدول بالا مشاهده می فرمایید، رگولاتوری های NFA، FCA، ASIC و CySEC دارای اعتبار بالا می باشند.
  • بر همین اساس در این بخش قصد داریم تا با بررسی دقیق بروکرهای فارکس و مقایسه آنها، بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانی ها را برای شما عزیزان معرفی کنیم.
  • همچنین میزان اسپرد در این بروکر در میان حساب های معاملاتی مختلف، متفاوت می باشد اما به طور کلی بیشترین میزان اسپرد مربوط به حساب های استاندارد بوده که دارای حداقل ۱.۵ پیپ اسپرد می باشد.