جستجوی آفات و بیماری ها

داده های پیشاهنگ قابل انتقال هستند. به همین دلیل، خوب است که با این دانش بین همه افراد شرکت و مشاور(های) خارجی خود کار کنید.

Natutec Scout برای سازگاری با روش کار پرورش دهندگان، چهار راه مختلف برای وارد کردن داده های شما ارائه می دهد:

  • جستجوی قلم و کاغذ: مشاهدات خود را مانند عادت بر روی کاغذ بنویسید و یافته های خود را مستقیم و ساده وارد کنید. با استفاده از ویژگی ورودی دستی، یافته‌های خود را مستقیماً در Natutec Scout ثبت کنید. ورودی آسان‌تر و سریع‌تر از استفاده از اکسل با تمام مزایا و ابزارهایی است که Natutec Scout فراهم می‌کند.
  • مشاهدات خود را در برنامه تلفن همراه Natutec Scout – موجود برای Android و iOS – وارد کنید که در آن مشاهدات خود را انجام می دهید، موقعیت مکانی خود را ارائه می دهید و اگر می خواهید یافته های بیشتری را به جلسه جستجوی خود اضافه کنید، یادداشت ها و عکس ها را اضافه کنید. سپس این داده ها در داشبورد آپلود می شوند.
  • تشخیص خودکار مگس سفید با استفاده از اسکنر Horiver: استفاده از قدرت هوش مصنوعی (AI) برای شمارش خودکار مگس سفید به شما امکان می‌دهد هنگام شمارش مگس سفید روی کارت‌های هوریور مقدار قابل توجهی در زمان و کار صرفه‌جویی کنید. فقط از یک کارت Horiver عکس بگیرید و کارتان تمام است.
  • داده‌های پیشاهنگ تاریخی را با استفاده از عملکرد واردات اکسل وارد کنید. شما به راحتی می توانید چندین سال داده های پیشاهنگی قبلی (متوسط ​​و مشخصات) را در Natutec Scout بارگیری کنید. شما بلافاصله ابزارهایی را در اختیار دارید تا روندها، نقاط مهم و سایر رویدادهای مهم در IPM محصول خود را کشف کنید.

به عنوان یک پرورش دهنده، شما می خواهید همیشه یک دید کلی از آنچه در محصول شما اتفاق می افتد داشته باشید. به همین دلیل است که بسیاری از پرورش دهندگان مطمئن می شوند که جستجو در زمان های منظم انجام می شود. Natutec Scout ابزاری است که توسط Koppert توسعه یافته است تا مطمئن شود که هر پرورش دهنده می تواند از مزایای داشتن تمام داده های پیشاهنگی خود در یک مکان مرکزی استفاده کند.

برای اطلاعات بیشتر:
سیستم های بیولوژیکی کپرت
koppert.com



منبع