جشنواره رز کاسه اقیانوس آرام با گل رز سال NZ باز می گردد

مقاله کامل را در www.nzherald.co.nz بخوانید.



منبع

دوستداران گل رز از دور و نزدیک، این هفته از همیلتون دیدن خواهند کرد تا از زیباترین باغ گل رز نیوزیلند در باغ همیلتون لذت ببرند و بهترین گل های رز جدید را که به نمایش گذاشته می شود، بررسی کنند، زیرا مردم در مورد گل رز نیوزیلندی تصمیم می گیرند.

در حالی که دوستداران، کارشناسان و پرورش دهندگان گل رز – که در غیر این صورت رزاریان نامیده می شوند – برای دیدن گل رز به کار خواهند آمد، رز کاسه اقیانوس آرام تنها آزمایش گل رز در جهان است که دارای سیستم رای گیری عمومی است و بقیه توسط هیئت ها مورد قضاوت قرار می گیرند. از کارشناسان

بله، جشنواره چهار روزه رز باول اقیانوس آرام پس از چند سال تعلیق به دلیل محدودیت‌های کووید، بازمی‌گردد. روز پنجشنبه در راجرز رز گاردن در باغ همیلتون آغاز می‌شود، جایی که تمام گل‌های رز جدید به نمایش گذاشته شده در آزمایش‌های امسال برای کسب جایزه برتر رز باول اقیانوس آرام و عنوان رز سال ۲۰۲۲ نیوزیلند با هم رقابت می‌کنند.

این بدان معناست که از شما و کل جامعه دعوت می شود تا قاضی باشید، بدون هیچ معیاری برای قضاوت جز ترجیح شخصی شما. این نشان‌دهنده ارزش‌های پایه سازمان‌دهنده، صندوق پاسیفیک رز فستیوال است.