جوزف فیشر Syngenta Flowers را ترک می‌کند تا به طور کامل به پروژه‌های نوآوری در گل‌کاری اختصاص دهد.

لطفاً از Syngenta Flowers در IPM، Hall 1 – Stand 1C29 دیدن کنید

در جدیدترین نقش خود در Syngenta Flowers، جوزف به ایجاد ساختار در فرآیند نوآوری کمک کرد و از تیم عملیات جهانی حمایت کرد تا فراتر از زنجیره تامین فکر کند. جوزف در توسعه مفهوم شناخته شده Xcarrier و همچنین OptiBoost با همکاری OptiCept و Prebona، دو شرکتی که فناوری‌های تغییر دهنده بازی را به صنعت ما ارائه می‌کنند، بوده است. OptiBoost یک فناوری تزریق خلاء برای درمان گل های شاخه بریده و فن آوری است و به طور قابل توجهی عمر مفید مانند گل رز را افزایش می دهد. جوزف به کار خود در ماموریت خود برای آوردن نوآوری های پایدار به صنعت ادامه خواهد داد.

برای اطلاعات بیشتر:
گل سینجنتا
www.syngentaflowers.com



منبع

کار جوزف در Syngenta Flowers در سال 2008 و پس از ادغام گروه Fischer که به دلیل کسب و کار Pelargonium و Poinsettia با انواع معروفی مانند Tango مشهور است، آغاز شد. فیشر اولین کسی بود که انواع بدون زانتوموناس را در بازار عرضه کرد که توسط پدر جوزف ساخته شده بود. تکنیک توسعه یافته در آن زمان Pelargonium را به سطح عملکردی که امروزه دارد رسانده است. فیشر یک خط لوله تولید مثل قوی داشت، و مجموعه فعلی پلارگونیوم Syngenta Flowers هنوز نتیجه آن میراث و ارزش زیادی است. فیشر همچنین یکی از اولین کسانی بود که تولید URC را در اوایل دهه 1970 به خارج از سرزمین اصلی اروپا به جزایر قناری منتقل کرد و از آب و هوا برای تولید مقرون به صرفه تر بهره برد.

مارک شرمر، رئیس گل، از آنچه که یوزف برای شرکت در نظر گرفته است سپاسگزار است و از اینکه می بیند او همچنان به این صنعت کمک می کند، خوشحال است. جوزف فیشر یک شخصیت منحصر به فرد با اشتیاق زیادی برای صنعت است. او نه تنها میراثی از خود به جا می گذارد، بلکه با سوال اصلی خود به الهام بخشیدن به نوآوری در شرکت ما ادامه خواهد داد: “چرا نه!؟” برای یوزف در تلاش‌های آینده‌اش آرزوی موفقیت می‌کنیم.»

امروز، Syngenta Flowers اعلام می کند که پس از یک حرفه موفق 15 ساله در Syngenta Flowers، جوزف فیشر در 20 ژانویه 2023 بازنشسته می شود. جوزف به طور قابل توجهی به سازمان گل Syngenta کمک کرده است و همچنان با تجارت گل و گیاه به عنوان یک مستقل ارتباط دارد. مشاوری برای ارائه نوآوری های تغییر دهنده بازی.

جوزف قبل از نقش فعلی خود به عنوان مدیر نوآوری جهانی، نقش های کلیدی را به عنوان رئیس بازاریابی گل، رئیس توسعه محصولات فنی و مدیر دارایی جهانی برای محصولات گیاهی، ارائه اصول اولیه برای Pelargonium بین گونه ای و هماهنگی توسعه، ایفا کرده است. در این نقش ها، جوزف به شرکت کمک کرده تا از طریق تغییرات قابل توجه حرکت کند.