حفاظت از منابع کشاورزی در برابر آفات گیاهی و تهدیدات بیماری های حیوانی در دو طرف مرز

وزارت کشاورزی ایالات متحده و دبیرخانه کشاورزی و توسعه روستایی (SADER) بیش از 100 سال پیش از طریق بسیاری از دستاوردهای برجسته و موفقیت آمیز، مانند جلوگیری از ورود بیماری های عفونی دامی مانند بیماری تب برفکی از ورود به کشورهای ما، پایه قوی خود را برای همکاری ایجاد کردند. حفاظت از سلامت گیاه با محدود کردن حرکت حشرات مهاجم در سراسر مرزها.

خدمات بازرسی سلامت حیوانات و گیاهان (APHIS) و خدمات کشاورزی خارجی (FAS) از این تلاش‌ها به نمایندگی از مردم آمریکا حمایت می‌کنند و با همتای مکزیکی خود، ایمنی و کیفیت کشاورزی (SENASICA) همکاری می‌کنند. ما سابقه طولانی و موفقی در برنامه های مشارکتی کنترل و ریشه کن کردن آفات و بیماری های حیوانی داریم که برای محافظت از کشاورزان و دامداران در هر کشور، تضمین منبع غذایی فراوان برای شهروندانمان و تضمین تجارت ادامه دارد. در طول 50 سال گذشته، وزارت کشاورزی آمریکا توافقنامه‌های تجاری بهداشتی و بهداشتی گیاهی بسیار موفقی را که اکنون بالغ بر 60 میلیارد دلار در سال است، مذاکره کرده است.

منبع: usda.gov



منبع از دسامبر 2022، ایالات متحده و مکزیک 200 سال روابط دوجانبه را جشن می گیرند. در طول این دویست سال، کشورهای ما روابط دیپلماتیک و فرهنگی غنی ایجاد کرده اند که در آن ملاحظات کشاورزی و تجارت نقش برجسته ای دارند.