دوره های جدید به دانش آموزان متوسطه کمک می کند تا با طبیعت و باغبانی درگیر شوند

مقاله کامل را در www.fenews.co.uk بخوانید.



منبع

از زمان افتتاح در سال 2010، مرکز یادگیری برامال در هارلو کار پذیرای بیش از 110000 دانش آموز در بازدیدهای آموزشی بوده است. تجهیزات اختصاصی در مرکز به این معنی است که دانش‌آموزان می‌توانند آزمایش‌های علمی انجام دهند و نمونه‌هایی از باغ‌ها را از نزدیک ببینند، در حالی که باغ آموزشی و گلخانه مونتاگ برتون فضایی در فضای باز برای کاوش و استفاده از زبان آموزان فراهم می‌کند.

Kirstie Blything، مدیر آموزش و یادگیری در RHS Harlow Carr می‌گوید: “ما بسیار هیجان زده هستیم که می‌توانیم برنامه جدیدی از یک فعالیت آموزشی را برای کمک به حمایت از دانش‌آموزان و معلمان دبیرستان ارائه کنیم. چشم انداز ما این است که تجربه یادگیری آنها را با به کارگیری دانش در تجربیات واقعی زندگی واقعی در محیطی که رفاه آنها را توسعه می دهد. امیدواریم این دوره های جدید به الهام بخشیدن به نسل بعدی باغبانان کمک کند.”

کارگاه‌های جدید اولین کارگاه‌هایی هستند که برای دانش‌آموزان متوسطه طراحی شده‌اند و دانش تخصصی معلمان به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا در بخش باغبانی که به‌سرعت در حال رشد است، به دنبال مشاغل باشند.

این پنج کارگاه جدید به دانش‌آموزان در مورد مناطقی از باغ‌ها، مانند پرورش مواد غذایی، و طیف وسیعی از مزایایی که گیاهان برای مردم ارائه می‌کنند، از جمله جذب کربن و افزایش رفاه، آموزش می‌دهند. این دوره‌ها از برنامه درسی دبیرستان، به ویژه علوم، پشتیبانی می‌کنند و دانش‌آموزان با یادگیری مهارت‌های بیشتری در موضوعاتی مانند کار میدانی عملی و کار ریاضی کسب خواهند کرد.

RHS Garden Harlow Carr کارگاه های آموزشی نیم روزه جدیدی را ارائه می دهد که برنامه درسی را پشتیبانی و تقویت می کند و به دانش آموزان فرصتی برای حضور در باغ ها ارائه می دهد.