رشد شکوفه های پایدار

ما به راحتی می توانیم بگوییم که صنعت گل افسانه ترین داستان تجاری یا حداقل زیباترین داستان است. این کالای ساده و شاد – گل – به یک صنعت جهانی تبدیل شده است. اما در میانه یک بحران جهانی انتشار گازهای گلخانه ای، همه صنایع، از جمله گلکاری، باید تلاش خود را برای کاهش ردپای زیست محیطی خود انجام دهند.



منبع

گلفروشان مشتاق هستند که دوستدار محیط زیست شوند
متخصصان تولید باغبانی، Hoogeveen Plants، تلاش می کنند تا با رویکردی متفاوت در فرآیند تولید گیاه، دوستدار محیط زیست شوند. با تقریباً چهار دهه فعالیت، آنها طیف کاملی از گیاهان کوهنوردی، گیاهان میوه ارگانیک، بامبو، علف‌ها، سرخس‌ها، هلی‌بورها و آگاپانتوس را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، آنها اولین تولید کننده هلندی بودند که به سمت گیاهان میوه صد در صد ارگانیک گام برداشت.

فناوری GreenSwitch ظاهر شد
چهار سال بعد، Van Iperen International وارد Hoogeveen Plants شد و از آن لحظه، همه چیز به سمت تغذیه پایدارتر حرکت کرد. مدیریت Hoogeveen با GreenSwitch Original – اولین کود مایع نیترات معرفی شد. این کودهای دایره ای شکل، که به صراحت برای باغبانی گلخانه ای تولید می شوند، از مواد هضم مایع، محصول باقی مانده پس از تخمیر کود، ساخته می شوند.


کارخانه نیترات گرین سوئیچ در هاردنبرگ، NL

در نیمکره شمالی، جایی که تولید گل در گلخانه ها انجام می شود، رشد گیاهان زینتی و گل های شاخه بریده یک فرآیند تولید با چرخه کوتاه است که شامل مقادیر زیادی از نهاده ها مانند کود است.

GreenSwitch Nitrate – روشی جدید برای تولید کودهای حلقوی از کود حیوانی
توسعه دهنده فناوری، شرکت تحقیقاتی آمریکایی PureGreen Agriculture است. در تابستان 2020، Van Iperen International، تولیدکننده هلندی کودهای ویژه، و PureGreen Agriculture یک واحد تولیدی در Hardenberg ایجاد کردند. پس از یک آزمایش اولیه، دومین مورد در آوریل راه اندازی شد و Hoogeveen Plants به عنوان اولین مشتری راه اندازی شد.

محصول حاصل، GreenSwitch Original HG، یک کود نیترات با کیفیت بالا است که برای کشت مبتنی بر بستر، کود دهی در مزرعه باز و محلول پاشی مناسب است.

کود را به صورت الماسی در خشن می بینید؟
ادوارد پوز در اوایل کار خود به کودهای پایدار علاقه مند بود. او در طول دوره کارآموزی خود در یک نهالستان، آزمایش هایی را برای اثبات مزایای استفاده از کود در صنعت باغبانی گلخانه ای انجام داد. اگرچه این آزمایش نتایج خارق‌العاده‌ای به همراه نداشت، ادوارد همچنان به این ایده علاقه داشت.

مارک ون اورز، مدیر نوآوری ها در Van Iperen International می گوید: “من نیترات گرین سوئیچ را یکی از راه حل های بالقوه برای مشکل نیتروژن و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای می دانم.” ما می‌توانیم کودهای نیترات مایع با کیفیت بالا با انتشار CO2 بسیار کم در اینجا تولید کنیم. علاوه بر این، با تبدیل مواد هضم غنی از نیتروژن به کود مفید، مدل درآمدی شرکت‌های تولید کننده زیستی را نیز بهبود می‌بخشیم. این به بخش دام نیز کمک می‌کند.

ادوارد پوس می گوید: “ما در نهایت می خواهیم مسیر پایدار را برای کل عملیات خود اعمال کنیم. هدف ما این است که تا سال 2030 کاملاً از نظر آب و هوا خنثی باشیم. این هدف در مورد لقاح ما نیز صدق می کند، اگرچه هنوز گزینه های مقرون به صرفه زیادی در این زمینه وجود ندارد.” مدیر محصول در Hoogeveen Plants.

مارک ون اورز در پایان افزود: “Van Iperen نقشه راه جدیدی را به رهبری نوآوری برای پایدارتر کردن کشاورزی متعارف باز می کند. با مشارکت در بین صنایع، ما می توانیم فرصت های جدیدی برای ادامه نوآوری با پروژه هایی مانند GreenSwitch ایجاد کنیم.”


ادوارد پوز، مدیر محصول در Hoogeveen Plants

برای اطلاعات بیشتر:
مارک ون اورز
ون ایپرن
[email protected]
www.vaniperen.com

با پیش بینی آینده، تولیدکنندگان پیشگام گل متعهد به رشد پایدار با پذیرش نوآوری های جدید مانند GreenSwitch Original HG، اولین کود نیترات مایع از منابع آلی هستند. و Hoogeveen Plants مرجع عالی برای این تعهد است.

اولین برداشت ها
“من خوشحالم که هیچ تفاوتی در بازده استفاده از GreenSwitch Original در مقایسه با کودهای نیترات معمولی نمی بینم. فکر می کنم کارساز خواهد بود. این انتقال سرانجام پس از کارآموزی من و در مقیاسی بسیار بزرگتر به واقعیت تبدیل شد. ما یک هدف روشن در این زمینه داشتیم. زمان، اما به عنوان یک شرکت، ما هیچ ایده ای نداشتیم که چگونه کود حیوانی می تواند به عنوان کود با کیفیت بالا در باغبانی استفاده شود. برای پیشبرد پایداری، شما همیشه به شرکای زنجیره تامین بزرگتری نیاز دارید تا در سمت توسعه فناوری مدیریت کنند.

نظارت فشرده بر آزمایشات
هر دو طرف به دقت آزمایشات را در Hoogeveen Plants زیر نظر دارند. آن‌ها آزمایش‌ها را در دو محصول، هلی‌بور و کلماتیس، در مجموع 1.5 هکتار انجام دادند. پوس می‌گوید: “ما با دو مخزن در هر محصول کار می‌کنیم. بنابراین ابتدا نیمی از محصولات را در آزمایش با دستور معمول و نیمی دیگر را با کود آلی کود می‌دهیم. سپس گیاهان را با دقت زیر نظر خواهیم داشت.” .


مارک ون اورز، مدیر نوآوری در Van Iperen International

تعهد به تولید پایدار
این شرکت مهلت های مشخصی را برای اجرای گذر استراتژیک به تولید پایدار تعیین کرده است. علاوه بر این، به عنوان نمونه ای برای سایر مشاغل و به دلیل مسئولیت در قبال مشتریان خود، مردم را قادر می سازند تا پیشرفت پایدار خود را به صورت آنلاین دنبال کنند.