رهبر جدید: حراج آنلاین گل

نینی فلاورز برای همه خریداران گل رز در حراجی هلند و بازارهای خرده فروشی اروپای غربی، بریتانیا، استرالیا، ایالات متحده و ژاپن شناخته شده است. این به طور انحصاری توسط دو مزرعه نینی و لامورنا تامین می شود. هر دو دارای جایزه نقره شورای گل کنیا، MPS SQ، MPS GAP و MPS ETI هستند.

در طول چند ماه گذشته، OFA تست های زیادی انجام داده و سیستم حراج خود را بهینه سازی کرده است. این به تامین کنندگان فوق اطمینان کافی داد تا به زودی حراج منحصراً در OFA را آغاز کنند. این به همه مشتریان آنها اجازه می دهد تا به خرید گل های خود ادامه دهند و آنها فعالانه به خریدارانی که هنوز به پلتفرم OFA دسترسی ندارند نزدیک می شوند.



منبع از 18 نوامبر، Berg RoseS، Bernhard Rozen و Holla Roses تمام حراج خود را در حراج آنلاین گل (OFA) عرضه خواهند کرد. از آن تاریخ، Nini Flowers نیز حراج انحصاری در آن سایت را آغاز خواهد کرد.

پل هولا و آری ون دن برگ، بنیانگذاران OFA، می گویند: “زمان انتخاب، برداشتن گام ها و ارائه شفافیت فرا رسیده بود. بدیهی است که انتخاب آسانی نبود. اعصاب خرد کن است که یک کار آشنا و ده ها ساله را پیشنهاد دهیم. روش خداحافظی. پروسه حراج اثبات شده.”

این عرضه به OAF اجازه می دهد تا گام بعدی را در جهت گسترش بیشتر حراج خود با پرورش دهندگان و گونه های مختلف بردارد. همچنین به درخواست بازار برای محدود کردن مکان‌های عرضه و ترویج انحصار پاسخ می‌دهد. اما جاه طلبی حراج به اینجا ختم نمی شود. برای گسترش بیشتر پیشنهاد حراج با پرورش دهندگان و ارقام جدید سخت کار خواهد کرد.

آنها همچنین دارای گواهی تجارت منصفانه، جهانی GAP و GRASP هستند. سطح کل تولید به 60 هکتار در حال توسعه است. آنها بیش از 15 گونه گل رز با رنگ های مختلف پرورش می دهند. Nini Flowers در OFA با انواع Snowstorm، Moonwalk، Athena، Royal Athena، Pink Athena، Patz، Lovely Jewel، Royal Jewel و Furiosa شروع خواهد شد.