روزهای باز سیکلامن 2022 در پرورش Schoneveld

سوپر سری لئوپاردو
البته سوپر سری لئوپاردو دوباره حضور دارد. این سیکلامن با گل‌های بزرگ و مقاوم در برابر گرما، با بیش از هفت رنگ، نامی آشنا در میان تولیدکنندگان در سراسر جهان است. رشد لئوپاردو در شرایط گرم آسان است. نیروگاه مقاوم در برابر استرس زمان تولید نسبتاً کوتاهی دارد و به دلیل ویژگی های قوی خود در سراسر جهان مشهور است. به این معنی که لئوپاردو را می توان در آب و هوای سردتر نیز تولید کرد.

برای اطلاعات بیشتر:
پرورش شونولد
271717 571 +31
[email protected]
schoneveld-breeding.com



منبع

محصولات مقاوم به سرما
برای پایین نگه داشتن هزینه های تولید تا حد امکان در این زمان های افزایش قیمت انرژی، انتخاب محصولاتی که برای تولید در فصل سرد تولید می شوند، هوشمندانه است. پرورش دهندگان Schoneveld Breeding محصولاتی تولید کردند که در شرایط سردتر و تاریک تر عملکرد بسیار خوبی دارند. آنها به انرژی ورودی کم نیاز دارند و همچنان کیفیت عالی ارائه می دهند. نگاهی به Super Serie Mini Winter، Picasso، Macro و Vintro بیندازید.

وارد دریای رنگ های پرورش شونولد شوید. در طول روزهای باز سالانه Cyclamen از 24 اکتبر تا 11 نوامبر.

سوپر سری فیوژن
Schoneveld Breeding همچنین دوست دارد Super Serie Fusion را نشان دهد. این سیکلامن با گل‌های درشت با نوع رنگی خارق‌العاده از ژنتیک فوق‌العاده سری Super ساخته شده است. الگوی سرریز رنگ های مختلف فیوژن را به جذابیت خاصی تبدیل کرده است. این شرکت این سری را با Fusion Large Neon Pink آغاز می کند، محصولی که هنوز برای فروش در دسترس نیست. پیش تجاری است. اولین نمونه ها به تعداد محدود موجود است.