رویال برینکمن فعالیت های خود را در چین تشدید می کند


رویال برینکمن در حال حاضر یک سازمان محلی چینی را در شانگهای راه‌اندازی می‌کند. با ایجاد رویال برینکمن چین، تامین کننده بین المللی باغبانی اکنون در 13 کشور به صورت محلی نمایندگی دارد. تشدید فعالیت های خارجی در راستای جاه طلبی های بین المللی سازی رویال برینکمن است.

رویال برینکمن سال‌هاست که از دفتر مرکزی خود در ‘s-Gravenzande هلند در چین فعال بوده است. با دو همکار چینی زبان، فروش به چین در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است. رویال برینکمن از طریق وب سایت چینی خود و وی چت، آگاهی از برند خود را در بازار باغبانی چین تقویت کرده است. تقاضای فزاینده ای برای محصولات و راه حل های رویال برینکمن وجود دارد.

تقاضای رو به رشد
یان شوترپس، مدیر بازرگانی رویال برینکمن، می گوید: “باغبانی چینی به سرعت در حال رشد است و تقاضای فزاینده ای برای محصولات، دانش و تخصص وجود دارد. ما در حال حاضر خطوط ارتباطی کوتاهی با پرورش دهندگان در چین داریم، اما برای ایجاد محصولات طولانی مدت خوب است. در روابط، حضور محلی و صحبت کردن به زبان مهم است.” وینسنت ون در ویلک، مدیر منطقه رویال برینکمن برای منطقه آسیا، افزود: “برای ما نه تنها فروش به چین مهم است، بلکه چین نیز در حال تبدیل شدن به کشور مهمی برای بخش خرید ما است.”

اولین قدم با راه اندازی شعبه (WFOE) و استخدام سه کارمند محلی برداشته شده است. Maikel Dekker به عنوان مدیر شعبه منصوب شده است و از ژانویه 2023 به طور فیزیکی در محل شانگهای حضور خواهد داشت. Maikel به مدت شش سال در چین فعال بوده و به زبان انگلیسی، چینی و همچنین هلندی روان صحبت می کند. در ماه‌های آینده، تیم فروش داخلی و متخصصان افزایش می‌یابد تا بتوانند به دفعات بیشتر از کشاورزان بازدید کنند و به آنها مشاوره و خدمات فنی ارائه دهند.

برای اطلاعات بیشتر:
رویال برینکمن
[email protected]
www.royalbrinkman.com



منبع