شریک جدید رابوبانک اتحادیه دایره پلاستیک

بخش گل و گیاه، باغبانی، بخش ساخت و ساز و شرکت های حمل و نقل هوایی: هنک کراس جونیور با احزاب بزرگ در تماس است. هنک با افتخار می گوید: «ما با کارآفرینانی از لیگ قهرمانان اروپا برای حل یک مشکل جهانی کار می کنیم. او به نسل سوم Kras از تجارت خانوادگی Kras Recycling از Volendam تعلق دارد و مدیر Circular Plastics است که راه حل های بسته بندی دایره ای پایدار و حمل و نقل را توسعه می دهد. او توضیح می‌دهد: «ما متعهد هستیم که به ردپای کربن بهتر با اثرات زیست‌محیطی کمتر و استفاده یکباره کمتر از مواد خام کمیاب کمک کنیم. در سال 2019، او اتحاد دایره ای پلاستیک را با شرکای خود تأسیس کرد. کارآفرینی دایره ای، استفاده بهینه و استفاده مجدد از مواد اولیه در حلقه های مختلف زنجیره تولید، بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. بسیاری از شرکت ها از این نیاز آگاه هستند و می خواهند زنجیره لجستیک خود را به صورت حلقه بسته درآورند و ردپای کربن خود را کاهش دهند. اما چگونه این کار را به روشی خوب انجام می دهید؟ از کجا سود می کنید؟ هنک می‌گوید برای حمایت از شرکت‌ها در این زمینه، سه سال پیش اتحادیه پلاستیک دایره‌ای را تأسیس کردیم.

ماموریت روشن
Circular Plastics Alliance یک ماموریت روشن و یک هدف بلندپروازانه دارد. هنک: «ما طرفدار تعادل بین مردم، طبیعت و شرکت‌ها هستیم. هدف ما این است که شرکت کنندگان ما 25٪ در زنجیره لجستیک خود صرفه جویی کنند و ردپای کربن خود را تا 25٪ کاهش دهند. این تأثیر مثبتی بر محیط زیست و شرکت دارد.

فرصت هایی برای همه شرکت کنندگان
این واقعیت که رابوبانک اکنون عضو اتحادیه پلاستیک دایره ای است، با جاه طلبی های پایداری خود بانک همخوانی دارد. Arnoud Schoorl، مدیر حسابداری رابوبانک تجاری بزرگ و متخصص در صنعت و انتقال انرژی: “ماموریت پایدار ما “رشد جهانی بهتر با هم” است. ما این کار را از جمله با حمایت از مشتریان خود در مورد مسائل مربوط به تجارت دایره ای انجام می دهیم. کارآفرینان می توانند برای این کار با میز کسب و کار دایره ای ما تماس بگیرند، جایی که مدیران حساب های تخصصی می توانند به آنها کمک کنند تا برنامه های دایره ای خود را تحقق بخشند. اتحادیه پلاستیک دایره ای، از طریق هنک، از ورود رابوبانک خوشحال است. هنک: «با افزودن رابوبانک به اتحاد دایره‌ای پلاستیک، می‌توانیم امکانات دایره‌ای را در همه بخش‌ها گسترش دهیم. این فرصت هایی را برای همه شرکت کنندگان ما فراهم می کند. آنها از یکدیگر یاد می گیرند و از این طریق موقعیت شرکت خود را تقویت می کنند. هنک نتیجه گیری می کند: «اولین موفقیت های بزرگ به دست آمده است. ما در مسیر هستیم. ما با هم سخت کار می کنیم تا اهداف بلندپروازانه خود را بیشتر محقق کنیم!»



منبع

منبع: https://circular-plastics-alliance.com/

“با سرمایه گذاری در تجارت دایره ای، شما برای شرکت ارزش ایجاد می کنید و به دنیای بهتر کمک می کنید!” هنک کراس جونیور، مدیر Circular Plastics و یکی از مبتکران Circular Plastics Alliance می گوید. این اتحاد در سال 2019 تأسیس شد و با شرکای استراتژیک برای گذار به دنیای پایدار همکاری می کند. جدیدترین عضو این اتحاد رابوبانک است. بانک تعاون با دانش، تامین مالی و شبکه بزرگ حمایت می کند.

هنک کراس سنگ قبری را به اریک زوارت و آرنود اسکورل از رابوبانک تحویل می دهد. (تصویر: مارکو ون آمرز / تازاما)

نقطه قوت ما در این واقعیت است که با شرکای با دقت انتخاب شده ای کار می کنیم که سال ها تجربه در زمینه بازیافت پلاستیک، طراحی بسته بندی، تولید و تدارکات دارند. این اتحاد اخیراً با ورود رابوبانک بیشتر تقویت شد. اریک زوارت، مدیر تعاونی رابوبانک: «رابوبانک متقاعد شده است که چرخش برای رفاه، رفاه و اقتصاد آینده نگر اهمیت زیادی دارد. شرکت هایی که به طور پایدار و دایره ای تجارت می کنند، نوآورتر، انعطاف پذیرتر و آماده تر برای آینده هستند. به همین دلیل است که ما متعهد به حمایت از جاه طلبی های پایداری Circular Plastics Alliance برای تحقق راه حل های پایدار و نوآورانه هستیم. با هدف: ضایعات بسته بندی کمتر و بازیافت بیشتر. ما سهم خود را در زمینه دانش، تامین مالی و شبکه خود انجام می دهیم. این روشی است که ما با هم در انتقال به دنیای پایدار کار می کنیم.»