رویال ون زانتن قرارداد جدید Agriware را امضا کرد

Ernst Barendrecht، مدیر مالی رویال ون زانتن، می گوید: “ما برای امکانات جدیدی که نرم افزار پیشرفته Agriware ارائه می دهد آماده ایم. ما به سمت یک روش کار یکپارچه می رویم. ما آن را “روش سلطنتی کار” می نامیم.”

Mprise Agriware
تلفن: +31 (0) 318 508 810
ایمیل: [email protected]
وب سایت: https://www.mprise.nl/agriware/



منبع

برای اطلاعات بیشتر:
رویال ون زانتن
وب سایت: https://www.royalvanzanten.com/

رویال ون زانتن بیش از 1200 نفر را استخدام می کند و یک رهبر بین المللی در پرورش و تکثیر گل های شاخه بریده و گیاهان گلدانی است. ارنست نتیجه می گیرد: “با مکان هایی در 12 کشور، کوتاه نگه داشتن خطوط ارتباطی حیاتی است. تیم Mprise Agriware از طریق ادامه نوآوری و طوفان فکری به این امر کمک می کند. به لطف ریشه های باغبانی Mprise Agriware، آنها دقیقا می دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنند.”

آخرین تکنولوژی مایکروسافت
رونالد می‌گوید: “ما مفتخریم که سال‌ها با یک شرکت پیشرو مانند رویال ون زانتن کار کرده‌ایم. اکنون زمان گام بعدی است. رویال ون زانتن تا حد زیادی از محصول استاندارد ما برای یکپارچه‌سازی همه فرآیندها استفاده خواهد کرد.” den Uil، مدیر بازرگانی، Mprise Agriware.

“مجموعه به روز شده Agriware 365 ERP را با برنامه های موبایل (عملیات) و داشبوردها با بینش (Analytics) ادغام می کند. همه اینها بر اساس آخرین فناوری مایکروسافت پلتفرم Business Central و Azure است. این به Royal van Zanten پایه ای فوق العاده برای آینده می دهد.”

رویال ون زانتن خواهان فرآیندهای استانداردتر است
رویال ون زانتن خواهان فرآیندهای استانداردتر و ادغام با مزارع در سطح بین المللی است. سپس آنها می توانند به سرعت فرآیندهای خود را در هلند، آزمایشگاه ها در اوگاندا و تولید در کلمبیا را مدیریت کنند. آنها به همراه تیم Agriware اخیراً گام های بزرگی برای ساده سازی فرآیندها با استفاده از نرم افزار برداشته اند. Agriware بینش های عمیقی ارائه می دهد که به Royal van Zanten اجازه می دهد انتخاب های آگاهانه تری داشته باشد. بنابراین آنها می توانند کیفیت را بهبود بخشند و حاشیه سود را افزایش دهند.