سری کالانکوئه با گل درشت “کالور”

برای یافتن دلایل فروش اضافی لازم نیست سخت بگردید – این سری جدید Kalanchoe یک گیاه فوق العاده شیک در چهار رنگ فوق العاده را به مصرف کنندگان ارائه می دهد که شکوفه های خیره کننده آن غذای فراوانی از حشرات را فراهم می کند. و از آنجایی که آنها فقط یک بار در هفته نیاز به آبیاری دارند، این گیاهان به مصرف کنندگان این امکان را می دهند که در مصرف آب صرفه جویی کنند. به طور خلاصه: مصرف کنندگان می توانند مشتاقانه منتظر برخی از گیاهان خارق العاده و کم تعمیر و نگهداری با عملکرد قابل اعتماد و طولانی مدت باشند.

ایده آل برای هر دو داخل و خارج
مقاومت این سری در برابر سفیدک پودری یک مزیت چشمگیر است و نه فقط برای پرورش دهندگان. همچنین دارای امتیازات مثبت برای مصرف کننده است. اشتباهات مراقبت از گیاه مانند آبیاری بیش از حد تأثیر زیادی ندارند. “کالور” همیشه عملکرد برتری را از خود نشان می دهد، چه در خارج از منزل در طول تابستان و چه در داخل در تمام طول سال. ماندگاری فوق‌العاده آن، آن را به یک پرفروش طولانی مدت تبدیل می‌کند که در POS نیز چشمگیر است.

برای اطلاعات بیشتر:
دومن نارنجی
www.dummenorange.com

چهار رنگ
این سری شامل چهار گونه مجزای مجزا است: قرمز زرشکی “Kamba” بنفش روشن شدید “Bratan”، دو رنگ “Casita” با مرکز صورتی و لبه های سفید، و نارنجی روشن “Colima”. هر گونه کاملاً برای نگهداری در فضای باز مناسب است و عملکرد عالی باغ را نشان می دهد. گیاهان دارای عادت متوسط ​​​​قوی هستند و به خوبی منشعب می شوند. در نتیجه، گلهای جداگانه آنها تصور کلی یک توپ رنگی درخشان را ایجاد می کند. این با اندازه گلها که قطر آنها از 1.7 سانتی متر در گونه “کامبا” تا 1.9 سانتی متر در واریته “براتان” متغیر است، برجسته می شود. این نه تنها توسط مصرف کننده، بلکه توسط حشراتی که بر روی گل های شاداب بزرگ و چشمگیر خود فرود می آیند، قدردانی می کنند.



منبع

با توجه به تغییرات آب و هوایی، ساکولنت ها مانند هیچ گروه گیاهی دیگری بازگشتی را تجربه می کنند. سریال Kalanchoe “Calor” توسط Dümmen Orange کاملاً با این روند مطابقت دارد و مطمئناً مطابق با نام اسپانیایی خود است. واریته ها کاملاً مقاوم به گرما و خشکسالی هستند – به هر حال، آنها به طور خاص با در نظر گرفتن این ویژگی ها پرورش یافته اند. و علاوه بر این، ویژگی های برجسته دیگری نیز دارند.

گیاهان قوی
سری کالانکوئه تک گل “کالور” برای کشت در گلدان های بزرگ پرورش داده شد. پرورش دهندگان فقط به یک قلمه در گلدان 15 سانتی متری نیاز دارند. این سری به طور طبیعی مقاومت بالایی در برابر سفیدک پودری دارد. از نظر عادت رشد و زمان پاسخ، “کولیما” نارنجی رنگ تا حدودی با انواع دیگر این سری متفاوت است. کمی قوی تر و قوی تر است و برای القای گل به مدت زمان بیشتری نیاز دارد – 10 هفته در مقابل 8.5 هفته.