سمپاش باغ بدون راننده در Sunbelt Ag Expo نمایش داده شد

علاوه بر توانایی حسگرها برای شناسایی فضای سبزی که باید پاشیده شود، این واحد از نازل های پایینی فقط برای درختان کوچک استفاده می کند و برای درختان کاملاً رشد کرده طیف کامل را روشن می کند. نتیجه نهایی این است که با استفاده از فناوری سیستم WEED-IT، کشاورزان کمتر از مواد شیمیایی استفاده می‌کنند که برای درآمد آنها و محیط زیست مفید است. سیستم خودمختار همچنین به این معنی است که هیچ راننده ای در معرض مواد شیمیایی قرار نخواهد گرفت.

تصویر: GUSS Automation

در نمایشگاه Sunbelt Ag، یک سمپاش تمام اتوماتیک باغ میوه در میان تجهیزات کشاورزی با فناوری پیشرفته به نمایش درآمده بود. واحد پیشرفته GUSS GPS-GPS خود را بدون راننده هدایت می کند و مواد شیمیایی را فقط در صورت نیاز اعمال می کند. نمایشگاه سالانه مزرعه در جنوب غربی گرجستان روز چهارشنبه به پایان رسید.

GUSS، مخفف Global Unmanned Spray System، واحد پایه را به قیمت 298000 دلار به فروش می رساند. کشاورزان می توانند از آن برای انواع باغات استفاده کنند، از جمله اسپند که یک محصول بزرگ در منطقه است و مرکبات، محصولی که بیشتر و بیشتر در این ایالت کشت می شود.

کریس کنت، نماینده GUSS Automation می گوید: «وقتی درختی را می بیند، اسپری می کند. “اگر درختی را نبیند، نمی بیند. شما تا 80 درصد در هزینه های شیمیایی صرفه جویی می کنید.”

منبع: news.yahoo.com



منبع