شروع خوبی با دانه های Monstera و گیاهان جوان Evanthia کنید

Evanthia به دلیل طیف گسترده ای از محصولات و گزینه های خود برای شروع سفر در حال رشد شما شناخته شده است. علاوه بر دانه های Monstera deliciosa Tauerii، می توانید برای شروع سریع و آسان، گیاهان جوان Monstera deliciosa Tauerii و Monstera adansonii را نیز سفارش دهید. برای کشف طیف محصولات استوایی Monstera اینجا را کلیک کنید.

M. Tauerii دارای برگ‌های بزرگ و قلبی شکل با سوراخ‌ها و بریدگی‌های زیادی است که ظاهر جنگلی نهایی را دارد. Tauerii یک Monstera deliciosa از نوع کوتوله است و سوراخ‌های برگ‌های آن را به‌ویژه در اوایل توسعه ایجاد می‌کند. این تنوع زیبا و همه کاره برای محدوده اندازه گلدان 12 تا 32 سانتی متر عالی است و برای تولید گیاهان گلدانی و شاخ و برگ های بریده مناسب است. برای سفارش Monstera می توانید اینجا را کلیک کنید.

مناطق استوایی مد روز
Monstera امروزه یک روند بزرگ است و به راحتی تأثیر زیادی می گذارد. بی دلیل نیست که ساختار برگ معمولی Monstera را می توان در همه جا پیدا کرد، از چاپ روی کت واک گرفته تا طراحی داخلی و کاغذ دیواری. اما هیچ چیز بهتر از چیز واقعی نیست، و به همین دلیل است که Monstera در مراکز خرده فروشی و باغ محبوبیت زیادی دارد و هر کسی که قلب سبز دارد دوستش دارد.

برداشت جدید بذر Monstera deliciosa Tauerii به تازگی وارد شده است، تازه از منبع و آماده کاشت. شما می توانید با سفارش همین امروز به آنها دست پیدا کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
دانه ها و گیاهان اوانتیا
715100-174 +31
E: [email protected]
www.evanthia.nl/en



منبع