شرکت های هلندی HortiDemoCentre را با مشارکت دانشگاه Stellenbosch افتتاح کردند

در 20 اکتبر 2022، کنسرسیومی از شرکا در بخش باغبانی، از جمله شرکت های محلی و هلندی، با مشارکت دانشگاه Stellenbosch، مرکز جدید HortiDemoCentre را به طور رسمی افتتاح کردند.

هلن رکر، سرکنسول پادشاهی هلند، به همراه پروفسور ویم دو ویلیرز، رئیس دانشگاه استلنبوش

ریدر همچنین واحد FertiMix را ارائه کرده است که لقاح را مدیریت می کند. چهار کانال دوز کود، گزینه های مختلف دستور العمل را ارائه می دهند. این گلخانه دارای سیستم سایه موتوری برای محافظت از محصولات در برابر نور اضافی است.

ویژگی های دیگر:

  • اتاق پمپ بخشی از گلخانه است و به جای فیلم گلخانه ای از پلی کربنات دو جداره پوشیده شده است.
  • یک مسیر مرکزی از بتن، دسترسی آسان را برای فعالیت‌های کشت و برداشت محصول فراهم می‌کند.
  • اتاق ورودی با امنیت زیستی به حفظ بهداشت کمک می کند.
  • یک ریل ایمنی در دو ناودان جانبی، در ارتفاع 5 متری از سطح زمین، از سقوط در حین فعالیت های تعمیر و نگهداری روی گلخانه جلوگیری می کند.
  • شبکه IP در دریچه های سقف از محصولات در برابر آسیب حشرات محافظت می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
دکتر استل کمپن
HortiDemoCentre
تلفن: +27 (0) 79 881 5058
ایمیل: [email protected]
https://www.linkedin.com/company/80288028/admin/



منبع

HortiDemoCentre نه تنها بر بهبود روش‌های کشاورزی تمرکز می‌کند، بلکه با تمرکز بر کل زنجیره ارزش، بازارهای محصولات بهبود می‌یابد و در نهایت شغل‌هایی با باغبانی هوشمند با آب و هوا ایجاد می‌شود. هدف HortiDemoCentre ارائه آموزش، مهارت ها و تبادل دانش در مورد شیوه های کشاورزی خوب و کارآفرینی برای پرورش دهندگان جدید و موجود (دانشجویان) و کشاورزان تجاری (در حال ظهور) است.

با حمایت آژانس تصدی هلند (RVO) و تمام شرکای کنسرسیوم، منابع مالی کافی برای تحقق مرکز HortiDemo در Stellenbosch جمع آوری شد. HortiDemoCentre در باغبانی حفاظت شده تخصص خواهد داشت و فناوری باغبانی هلندی را به نمایش می گذارد.

اعضای شریک، از جمله Delphy BV، دانشگاه Stellenbosch، Greener Solutions (یک شرکت آفریقای جنوبی)، Ludvig Svensson، Ridder Group، Rijk Zwaan، Koppert آفریقای جنوبی، و Control Union، همگی به طیف گسترده ای از دانش و فناوری در سراسر ارزش باغبانی کمک می کنند. زنجیره: از بذر تا بازار، به منظور توسعه، همراه با کشاورزان آفریقای جنوبی، یک مورد تجاری برای تولید برای بازارهای آفریقای جنوبی.

گروه های هدف این مرکز شامل کشاورزان تجاری و نوظهور، دانشجویان، کشاورزان، محققان، دولت های محلی و خدمات ترویجی و بازیگران زنجیره ارزش مانند خریداران و خرده فروشان است.

این مرکز فناوری های نوآورانه مختلفی را به نمایش می گذارد. به عنوان مثال، آب تخلیه پس از ضد عفونی شدن توسط اشعه UVC با استفاده از سیستم Ridder Vitalite بازیافت می شود. آب باران در یک انبار 500000 لیتری برداشت و ذخیره می شود.

HortiDemoCentre همچنین یک سایت بالقوه برای آزمایشات مستقل برای بخش سبزیجات تجاری ارائه خواهد کرد. از طریق مدیریت دانشگاه استلنبوش، می‌تواند داده‌های محلی و غیرحزبی در مورد انواع سبزیجات از طرف شرکت‌های تجاری بذر تولید کند.

همچنین ذینفعان و شرکای زنجیره ارزش را تشویق می کند تا بازار جدیدی برای کشاورزی پایدار و فناوری هایی مانند بهره وری آب، نهاده های مقاوم در برابر آب و هوا، مدیریت آفات بیولوژیکی، بازرسی پس از برداشت و صدور گواهینامه ایجاد کنند. علاوه بر این، این پروژه با افزایش تولید محلی و در دسترس بودن محصولات غذایی با کیفیت که مغذی و ایمن هستند و امکان دسترسی به بازارهای ممتاز را فراهم می کند، به امنیت غذایی کمک خواهد کرد.