شکوفه کامل فریسکو ریشه در قدرت گل دارد

مقاله کامل را در www.communityimpact.com بخوانید.



منبع

قدرت من طراحی نیست. این استخدام افراد مناسب است که نماینده برند Full Bloom هستند. بولارد مستقیماً از کلمبیا، اکوادور و هلند گل سفارش می دهد. بولارد گفت اگر او فقط می توانست پنج گل داشته باشد، گل صد تومانی را به عنوان اولین انتخاب خود قرار می داد زیرا “آنها زیبا هستند و بهترین عطر را در بین گل ها دارند.” انتخاب های برتر او شامل ادریسی، ارکیده، آفتابگردان و گل رز است.

بولارد در اطراف گل‌ها بزرگ شد، به‌گفته‌ی او، مادر و مادربزرگش به طراحی گل‌ها علاقه زیادی داشتند و مادربزرگش در یک هکتار زمین در آیووا گل‌ها را پرورش داد. با این حال، وقتی کسب و کار خود را اداره می‌کند، به اندازه ده سالی که مشاور کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​بوده، از این تأثیر گیاه‌شناسی استفاده نمی‌کند.

بولارد گفت: «با حضور در یک انبار، می‌توانیم رویدادهای بزرگ زیادی را انجام دهیم. وب‌سایت کسب‌وکار، عروسی‌ها، رویدادهای شرکتی، معرفی محصولات و جشن‌های جمع‌آوری سرمایه را به عنوان نمونه‌هایی از رویدادهایی که Full Bloom می‌تواند برای آنها خدمات ارائه دهد، فهرست می‌کند.

کریستن بولارد در سال 2018 فول بلوم را در سلینا افتتاح کرد. با این حال، او به سرعت از آن فضا پیشی گرفت و نیاز به کاشت مجدد داشت. در سال 2019، به جای نقل مکان به ویترین فروشگاه دیگر، یک انبار در فریسکو را انتخاب کرد.