صرفه جویی در مصرف انرژی و پوشش با پلی کربنات 32 میلی متری

با افزایش شدید قیمت انرژی، بیش از هر زمان دیگری نیاز به صرفه جویی در انرژی در یک مرکز باغ وجود دارد.

چه راه حلی می تواند کمک کند؟
به عنوان مثال پوشش با پلی کربنات 32 میلی متر. از نظر تئوری، شما می توانید با استفاده از این ماده حدود 35 درصد در هزینه های انرژی خود در مقایسه با 16 میلی متر صرفه جویی کنید. به خصوص در گلخانه های قدیمی که به هر حال ورق های پلی کربنات باید جایگزین شوند، این گزینه 32 میلی متری جایگزینی است که باید در نظر گرفته شود. علاوه بر این، به دلیل سطح مقطع پراکنده، این پلی کربنات تابش نور خوبی می دهد و خرید در مرکز باغ شما را خوشایند می کند.

مشکل چیست؟
بیشتر انرژی از طریق پشت بام ها تلف می شود. سقف هایی که در دهه های اخیر ساخته ایم عمدتاً از تک شیشه و 16 میلی متر پلی کربنات تشکیل شده است. این تک شیشه تقریباً هیچ صرفه جویی نمی کند و پلی کربنات 16 میلی متری مقداری انرژی را ذخیره می کند، اما می تواند بسیار بهتر باشد.

برای اطلاعات بیشتر:
ترموفلور
www.thermoflor.com



منبع در موقعیت‌های ساختمانی جدید، فرمان ساختمان تعهدات زیادی برای عایق‌سازی «پاکت» ساختمان با استاندارد بالا ارائه می‌کند. وضعیت در مراکز باغ موجود متفاوت است. در اینجا، احتمالاً در آن زمان از مواد عایق استفاده می شد، اما در سال 2022 موارد بسیار بهتری وجود دارد. زمان آن است که احتمالات را به صدا در آوریم.

سقف ها را نیز می توان با ساندویچ پانل بازسازی کرد. اینها حتی نسبت به پلی کربنات 32 میلی متری صرفه جویی انرژی بهتری دارند، با این حال، هیچ نفوذ نوری وجود ندارد. این برای بخش حیوانات خانگی و چوب خوب است، اما برای گیاهان یک گزینه نیست. علاوه بر این، نور روز به رفاه مشتری کمک می کند، بنابراین در انتخاب خود دقت کنید.

صرفه جویی انرژی در یک مرکز باغ را می توان به عنوان مثال با روشنایی LED، پمپ های حرارتی و کامپیوترهای آب و هوای هوشمند به دست آورد، اما مهمتر از همه، با عایق بندی پوشش ساختمان شروع می شود.