“غرفه داران از فرصت های فروش جدید در ترکیه بهره مند می شوند”

غرفه مشترک آلمان توسط وزارت اقتصاد فدرال و وزارت کشاورزی فدرال آلمان ترویج و سازماندهی می شود. به این ترتیب وزارتخانه ها از شرکت های آلمانی شرکت کننده در نمایشگاه های تجاری خارج از کشور حمایت می کنند. علاوه بر IPM Essen و وزارت کشاورزی فدرال، شرکت های زیر در پاویون آلمان در Growtech شرکت می کنند: Humintech GmbH، Menno Chemie-Vertrieb GmbH، Otte Metallbau GmbH & Co. KG، pulsFOG Dr. Stahl & Sohn GmbH، Reimann Spinnerei und Weberei GmbH و Step Systems GmbH.

غرفه داران می توانند منتظر چهار روز پر حادثه در نمایشگاه آنتالیا باشند زیرا Growtech به عنوان یک نمایشگاه مهم برای فناوری باغبانی و تولید باغبانی در نظر گرفته می شود. از جمله، تامین کنندگان گروه های محصولات گلخانه و فناوری، سیستم ها و فن آوری های آبیاری، بذر، تغذیه گیاه و همچنین حفاظت از گیاهان نوآوری ها و پیشرفت های جدید را نشان خواهند داد. غرفه داران در Growtech امسال از بیش از 20 کشور می آیند. علاوه بر آلمان، اسپانیا، فرانسه، هلند و کره جنوبی از جمله دیگر نمایندگان خواهند بود.



منبع

IPM Essen در یک غرفه مشترک در Growtech در ترکیه شرکت خواهد کرد. از 23 تا 26 نوامبر، بیش از 600 غرفه دار محصولات و خدمات خود را برای بخش باغبانی در آنتالیا به نمایش خواهند گذاشت. پاویون آلمان همچنین می خواهد خود را به بازدیدکنندگان تجاری بین المللی معرفی کند. Andrea Hölker، مدیر پروژه IPM Essen می گوید: “ما بسیار خوشحالیم که با غرفه داران خود در Growtech شرکت می کنیم. این به شرکت های آلمانی این فرصت را می دهد تا قاطعانه شعاع بازار خود را گسترش دهند و بازارهای هدف جدیدی را باز کنند.”

برای اطلاعات بیشتر:
IPM ESSEN
www.ipm-essen.de