فرودگاه کنیا صادرات محصولات تازه را افزایش می دهد

ما تلاش خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که هواپیماهای باری که در فرودگاه فرود می آیند، کالاها و محصولات کشاورزان ما را حمل می کنند. این امر از طریق تعامل و درک استانداردهای لازم برای صادرات ممکن می شود.

فرماندار بی گفت: واضح است که ما آنچه را که برای صادرات محصولات خود به بازارهای بین المللی لازم است، داریم. آنچه تنها مورد نیاز است، توانمندسازی و آموزش کشاورزان ما در مورد بهترین شیوه های کشاورزی برای بسته بندی بهترین ها از شهرستان ما است.»

منبع: the-star.co.ke



منبع شهرستان Uasin Gishu با فرودگاه بین المللی Eldoret برای ترویج صادرات محصولات کشاورزی تازه از طریق فرودگاهی که استفاده ناکافی شده است، شریک شده است. فرماندار جاناتان بی برای ارزیابی امکانات از فرودگاه بازدید کرد. وی گفت: پتانسیل زیادی برای افزایش تولید محصولات زراعی از جمله میوه، سبزیجات و گل برای صادرات از طریق فرودگاه وجود دارد. این تاسیسات که بیش از 25 سال قدمت دارد، عمدتا واردات داشته و حداقل محصول را به بازارهای بین المللی صادر می کند.

وی افزود: این منطقه دارای شرایط اقلیمی مساعدی است که انگیزه تولید آووکادو، لوبیا سبز و ذرت و سایر محصولات قابل فروش در خارج از کشور را فراهم می کند.

به گفته مدیر فرودگاه والتر آگونگ، باند فرودگاه 500 متر گسترش می یابد تا بتواند هواپیماهای باری بزرگ را در خود جای دهد.