لومیلدز انتقال رهبری را اعلام کرد



منبع

آقای بارلو بیش از 30 سال تجربه در صنایع نیمه هادی و روشنایی LED و چندین دهه در لومیلدز دارد و اخیراً به عنوان رئیس واحد تجاری خودرو Lumileds و قبل از آن به عنوان رئیس واحد تجاری راه حل های روشنایی خدمت کرده است. او برای اولین بار در سال 2003 به شرکت ملحق شد تا به عنوان مدیر فروش و بازاریابی به ساخت کسب و کارهای LED خودرو، فلاش دوربین، نمایشگر و روشنایی کمک کند. او پیش از این در هیولت پاکارد، کری و شرکت اینتماتیکس نقش مدیریت و فروش داشت. آقای بارلو دارای مدرک MBA از دانشگاه سانتا کلارا و لیسانس مهندسی برق از دانشگاه ایالتی سن خوزه است.

مت رونی گفت: «ما خرسندیم که به لطف حمایت و تعهد کارمندان، مشتریان، فروشندگان، تأمین‌کنندگان و صاحبان جدیدمان، این فرآیند را به‌طور مؤثر و در چارچوب زمانی که در ابتدا پیش‌بینی کرده بودیم، تکمیل کردیم». رهبری این شرکت و تیم فوق‌العاده یک افتخار بوده است و من مشتاقانه منتظر ادامه موفقیت‌های Lumileds تحت رهبری استیو هستم.

برای اطلاعات بیشتر:
لومیلدز
www.lumileds.com

لومیلدز همچنین اعلام کرد که استیو بارلو، رئیس واحد تجاری خودروی لومیلدز، به عنوان مدیر اجرایی و هیئت مدیره آن منصوب خواهد شد و جانشین مت رونی خواهد شد. انتصاب از 11 نوامبر 2022 لازم الاجرا است.

لومیلدز بازسازی مالی خود را تکمیل کرده و از فصل 11 بیرون آمد و بدهی تامین شده خود را تقریباً 1.4 میلیارد دلار کاهش داد. با تکمیل تراکنش بازسازی، Lumileds متعلق به گروه جدیدی از سرمایه گذاران نهادی بلندمدت خواهد بود، از جمله Anchorage Capital Group، LLC، Nut Tree Capital Management، LP، و Cerberus Capital Management، LP.