لیلی جدید به نام فوتبالیست برتر شینجی اونو


دنیس لوتز از شورای کشاورزی توکیو این رویداد را بست. (عکس: کیتا ساوا)


سفیر هلند، پیتر ون درولیت (l) از نام زنبق جدید، “شینجی اونو” رونمایی کرد. سمت چپ: جوآن میچل – ون درولیت (عکس: کیتا ساوا)


شینجی اونو متأسفانه نتوانست در مراسم شرکت کند اما از طریق یک پیام ویدیویی به میهمانان خطاب کرد


جان دی ویت از آقای ماساشی تویوشیما گواهی دریافت می کند (عکس: کیتا ساوا)

در 28 اکتبر، سفیر هلند، Peter van der Vliet، از نام گونه جدید سوسن، “Shinji Ono” رونمایی کرد، که به افتخار فوتبالیست برتر ژاپنی به افتخار عملکرد فوق العاده او در تیم های مختلف، از جمله Urawa Reds، Feyenoord، نامگذاری شد. او جام یوفا و کنسادول ساپورو را که در حال حاضر در آنجا بازی می کند، برد.

در فصل گلدهی آینده، بازدیدکنندگان اقامتگاه می‌توانند زنبق “Kodaira” را که توسط سفیر در سال 2019 به نام اسکیت باز Nao Kodaira نامگذاری شده است، هنگام شکوفا شدن تحسین کنند و در آینده نزدیک نیز می توانند در آنجا از سوسن شینجی اونو لذت ببرید.

هر سه باشگاه دارای رنگ های تیمی هستند که با رنگ قرمز آتشین، رنگ انواع جدید مشخص می شود. این رونمایی در مراسمی ویژه و به دنبال ناهار بوفه در اقامتگاه با همکاری نزدیک لیلی پروموشن ژاپن انجام شد. این اولین بار از سال 2019 بود که همه ذینفعان زنجیره لیلی توانستند در اقامتگاه رسمی سفیر گرد هم آیند. سفیر و همسرش جوآن میچل ون درولیت و دنیس لوتز، شورای کشاورزی توکیو، به گرمی از حدود 60 مهمان از هلند و گوشه و کنار ژاپن استقبال کردند.

منبع: Agro Messages Abroad



منبع

سال آینده کشت پیاز سوسن «شینجی اونو» که توسط شرکت Vletter de Haan پرورش داده شده است در هلند آغاز می شود. پیازها در فوریه 2024 به ژاپن صادر خواهند شد و اولین گل های بریده شده این زنبق زیبا در ماه مه همان سال در گل فروشی های ژاپن ظاهر می شود.

یان دی ویت، نماینده گروه صادرات خاور دور Anthos، انجمن بازرگانی سلطنتی درختکاری و محصولات پیاز، به نمایندگی از صادرکنندگان پیاز هلندی حاضر سخنرانی کرد و اظهار داشت که رنگ قرمز دوست داشتنی به عنوان رنگ این محصول انتخاب شده است. سال 2022-2023، به امید اینکه این رنگ گرم بتواند در این دوره از آشفتگی، شادی و انرژی به ارمغان بیاورد. به او گواهینامه ای به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس شرکتش، Jan de Wit en Zonen BV، به نمایندگی از Lily Promotion Japan، سازمانی برای ترویج بخش نیلوفر هلندی در ژاپن، اعطا شد.