مایش بورس گل شهرهای دوقلو را خریداری می کند

گل فروشی مایش بورس گل شهرهای دوقلو را در مینیاپولیس، MN خریداری کرده است. دوشنبه 6 مارس 2023، درهای جدیدترین مکان مایش در شهرهای دوقلو باز خواهد شد. بورس گل شهرهای دوقلو که توسط کریستین هافمن تأسیس شد، یک بازار مرکزی بوده است که به گل فروشی ها در مینیاپولیس-سنت خدمات ارائه می دهد. منطقه پل و فراتر از آن با گل های شاخه بریده محلی و بدون مواد شیمیایی. هدف آنها ارائه با کیفیت ترین پیشنهادات محلی و فصلی به مشاغل گل و الهام بخشیدن به هنرمندان و خریداران گل است تا دامنه خود را گسترش دهند و بهترین کار خود را انجام دهند.

و بیانیه ای از کریستین: “خوشحالم که به عنوان بخشی از تیم شگفت انگیز Mayesh مورد استقبال قرار می گیرم و از حمایت آنها در ادامه رشد ردپای گل های محلی ما برخوردار هستم. افزودن Mayesh به ترکیب، جامعه گل های غرب میانه ما طیف کاملی را برای همه ارائه می دهد. به گل نیاز دارند، به علاوه در دسترس بودن در تمام طول سال. واقعاً بهترین هر دو جهان است.”

برای اطلاعات بیشتر:
مایش
www.mayesh.com



منبع

پاتریک دالسون، مدیر عامل Mayesh، گفت: “ما از اینکه کریستین و تیمش را با ارزش ها و فرهنگ ما هماهنگ می کنیم، بسیار هیجان زده هستیم. ما به تعهد او به گل های محلی و پایداری احترام می گذاریم و قصد داریم به ارائه زیبا و پرورش یافته در غرب میانه ادامه دهیم. محصولات در کنار گل‌های منحصربه‌فرد دیگری که Mayesh ارائه می‌دهد. منطقه متروی شهرهای دوقلو یک بازار عالی است و ما از اضافه شدن یک شعبه دیگر در غرب میانه هیجان‌زده هستیم.”

شعبه شهرهای دوقلو بیست و دومین مکان عمده فروشی مایش خواهد بود. Mayesh که در سال 1978 در لس آنجلس تأسیس شد، توزیع کننده پیشرو محصولات گل با کیفیت بالا است که توسط گلفروشان و متخصصان عروسی و رویدادها در سراسر ایالات متحده استفاده می شود. شهرهای دوقلو Mayesh موجودی قوی و تازه ای از گل های جدید و سطح بالا را ارائه می دهد که از سراسر جهان تهیه شده اند.