“ما به گل های بیشتری نیاز داریم که تا به امروز موفق بوده اند”


شرکت تحقیقاتی Motivaction کمپین بهاری We Need More Flowers را ارزیابی کرد که در ماه مه در هلند، آلمان و بریتانیا و در ژوئن در فرانسه اجرا شد. چطور گذشت؟ این کمپین تا به امروز موفق ترین بود، بسیار مورد استقبال قرار گرفت و علاقه به خرید گل را افزایش داد.

این کمپین شامل تلویزیون، ویدئوی آنلاین و رسانه های اجتماعی (فیس بوک و اینستاگرام) بود. تلویزیون بیشترین آگاهی را به ویژه در میان مصرف کنندگان فرانسوی افزایش داد.

ارزیابی کمپین
مهم ترین نتیجه گیری از مطالعه انگیزه:

  • سطح قدردانی از این کمپین در بالاترین حد خود از زمان راه اندازی در سال 2018 بوده است. مهمترین گروه هدف، کاوشگران زیبایی، به کمپین امتیاز 8.5 (در مقایسه با 8.1 در سال 2021) داده است.
  • مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری به گل – و خرید گل – علاقه مند هستند. این کمپین حداقل 77 درصد از کاوشگران زیبایی را به خرید گل واداشت. (2021: 65%). این درصد در میان کاوشگران زیبایی‌شناسی بریتانیایی حتی به 91 درصد هم رسید.
  • قصد خرید برای گیاهان آپارتمانی و گیاهان فضای باز همگام با قصد خرید گل افزایش یافت. قصد خرید Eesthetic Explorers به ​​68% (گیاهان آپارتمانی) و 62% (گیاهان فضای باز) افزایش یافت. یا همانطور که یک پاسخ دهنده فرانسوی می گوید: «شاد. میل به گل های بیشتر یا گیاه کوچک دیگری دارم تا خانه ام را کمی بیشتر روشن کند.’
  • از نظر خاطره‌انگیز بودن، این کمپین کمی بالاتر از نسخه‌های قبلی (همه کمتر از 30%) (35%) رتبه‌بندی شد.
  • کمپین 2021 توسط یک تبلیغ تلویزیونی 10 ثانیه ای پشتیبانی شد. امسال برای یک تبلیغ تجاری 20 ثانیه ای انتخاب شد که ثابت شد انتخاب عاقلانه ای بود، زیرا وضوح پیام برای گروه هدف از 91٪ در سال 2021 به 97٪ در سال 2022 افزایش یافت.
  • گروه هدف Status Seekers نیز از این کمپین قدردانی کرد و به آن امتیاز عالی 7.3 داد، درست مانند سال 2021.
  • به طور متوسط، جوانان 18 تا 35 ساله کسانی بودند که پس از دیدن این کمپین بیشترین انگیزه را برای خرید گل داشتند.



منبع