“مردم تمایل دارند DHL را یک شرکت بزرگ تصور کنند، اما برای ما هیچ محموله ای خیلی کوچک نیست.”

“از 23000 مترمربع، 1300 مترمربع به رسیدگی به مواد فاسدشدنی اختصاص خواهد یافت. این ساختمان جدید تمام رشته ها را در کنار هم قرار می دهد. همچنین، ما می توانیم تمام خدمات را زیر یک سقف اما با استفاده از اتاق های سرد جداگانه در هر دمای دلخواه انجام دهیم. در کل، یک رویا در سه ماهه چهارم سال آینده محقق خواهد شد.”

DHL فعالیت های خود را در بخش داوری آمریکای جنوبی آغاز کرده است. ماریو ادامه می‌دهد: «در آنجا، شرکت ما در هر کشوری یک میز داور دارد. ما بعداً در آسیا و سپس اروپا، روتردام را به عنوان بندر مهم (ترانزیت) با این کار شروع خواهیم کرد. میوه‌های زیادی وارد یا از آن عبور می‌کنند. در همین حال، گسترش خدمات داوری ما همچنان به پیشرفت بیشتر ادامه می‌دهد. به عنوان مثال، ما اخیراً دفاتر داوری را در بریتانیا و آفریقای جنوبی افتتاح کردیم.”

زمانی که اولین شمع در روز پنجشنبه، اکتبر زده شد. 27، در مکان جدید DHL Global Forwarding در هلند، این یک نقطه عطف واقعی برای بازیکن تدارکات بود. ایوو کوپمنز شروع می کند: “ما مشتاقانه منتظر انتقال به محل جدید خود در Schiphol هستیم.”

در دسترس بودن تجهیزات داوری بسیار بهبود یافته است
همکار او، ماریو فولکرز، که مسئول حمل و نقل دریایی در DHL است، نیز تفاوت های آشکاری را در بازار می بیند. کشتی‌رانی از آمریکای جنوبی در حال حاضر موضوعی داغ است و شرکت‌های کشتیرانی چندین مسیر دیگر را سازماندهی کرده‌اند.

آیو می‌گوید: «این شبکه به این معنی است که ما می‌توانیم تقریباً در هر فرودگاه اروپایی، چه از طریق دفاتر خود یا با کمک شرکا، ورود را تضمین کنیم.


Eelco Ouwerkerk از Segro Nederland (سمت چپ) و مدیر عامل DHL Henk Venema (راست) شروع ساخت و ساز جدید را جشن می گیرند.

برای اطلاعات بیشتر
ایوو کوپمنز / ماریو فولکرز
DHL Global Forwarding
ایمیل: [email protected] / [email protected]
وب سایت: https://www.dhl.com/nl-en/home/our-divisions/global-forwarding/special-expertise/perishable-logistics.html



منبع


سمت چپ: تیم حمل و نقل هوایی DHL ACE. سمت راست: جایگاه DHL در
جاذبه میوه

Ivo (تصویر سمت راست) مسئول حمل و نقل هوایی فاسد شدنی در DHL ACE (تجربه پیشرفته Coolchain) است. به لطف شبکه جهانی خود، این بخش می تواند خدمات لجستیکی خانه به خانه را تضمین کند.

“به راحتی، قیمت خطوط حمل و نقل تقریبا هر هفته کاهش می یابد. در مصاحبه قبلی، من نسبتاً از خطوط کشتیرانی انتقاد کردم. روابط از آن زمان تا حد زیادی بهبود یافته است. از آنجایی که فرصت های واردات و صادرات بسیار افزایش یافته است، ما می توانیم تجهیزات پیشرفته کشتی را انتقال دهیم. در دسترس مشتریان ما.»

به گفته وی، وضعیت بازار صادرات محموله هوایی هر مقصد بسیار متفاوت است. “به طور کلی، تقاضای زیادی برای حمل و نقل هوایی فاسد شدنی وجود دارد. این در سفارشات قراردادهای حمل و نقل هوایی زمستان امسال مشهود است.”

با این حال، مقاصدی مانند قطر همچنان چالش برانگیز هستند. ایوو توضیح می دهد: “تقریبا تمام پروازهایی که به آنجا می روند مملو از محموله های مرتبط با فیفا هستند که بر نرخ ها و ظرفیت تاثیر می گذارد. راه حل های چارتر ما راه حلی را در چندین مقصد ارائه می دهند. ما می توانیم ظرفیت بیشتر و نرخ های ثابت را ارائه دهیم. مشتریان این اطمینان را دوست دارند.”

ایوو تاکید می کند که طرفین نباید از نزدیک شدن به DHL برای راه حل های خارج از جعبه، هم برای واردات و هم برای صادرات تردید کنند. “هر روز، ما هنوز متوجه می شویم که برخی از شرکت ها DHL را به عنوان یک شرکت بزرگ می بینند و از آن دوری می کنند. اما هیچ محموله ای برای ما کوچک نیست. روز گذشته ما مأمور شدیم تا یک محموله کوچک از شاخه های بامبو را برای پانداهای باغ وحش دوحه انجام دهیم. ما این کار را با لذت به اندازه 24 پالت سبزیجات انجام می دهیم.”

“این بدون شک استراتژی ما را پیش می‌برد. ما می‌خواهیم مشتریان موجود و بالقوه واردات و صادرات را در کشورهای مبدأ و مقصد کاهش دهیم. و این حضور محلی واقعاً کارساز است. با کار با افراد بومی، اما بالاتر از همه، با خطوط ارتباطی کوتاه، شما می‌سازید. یک رابطه اعتماد. این در هر دو سطح تجاری و عملیاتی صدق می کند. مردم نمی خواهند با شماره گیری گیر بیفتند؛ آنها نیاز به تماس مستقیم دارند.” ماریو توضیح می دهد.

یک توقفگاه
“قدرت DHL Global Forwarding در این است که راه حل های حمل و نقل هوایی و دریایی ما کاملاً مکمل یکدیگر هستند. در جاهایی که فرصت ها وجود دارد، Ivo و من همیشه امکانات حالت دیگر را برجسته می کنیم. نمونه عالی آن حضور گسترده ما در Fruit Attraction در مادرید بود. DHL در آن حضور داشت. با حدود 30 همکار از کشورهای مختلف، که به ما اجازه دادند تا محدوده خدمات خود را به عنوان یک فروشگاه یک مرحله ای تا حد امکان به طور گسترده ارتقا دهیم.