مزرعه غار Weyers برای به نمایش گذاشتن کلکسیون میراث مادر

مالکان می‌گویند که مزرعه گل بریده Harmony Harvest، یک مزرعه گل شاخه بریده متعلق به زنان در غار Weyers، بیش از 200 نوع گل شاخه بریده را هر ساله در طول فصل رشد از مارس تا اواسط نوامبر رشد می‌دهد.

مقاله کامل را در www.nvdaily.com بخوانید.



منبع در اواخر سپتامبر، هنوز در زمین‌های کم خاک، مجموعه‌ای از گیاهان گل داوودی در گلخانه‌ای بخار گرفته آماده می‌شوند تا در ماه نوامبر شکوفه‌های بزرگ و پررنگی تولید کنند.

گل داوودی ارثی آن – گونه‌های ویژه‌ای از شکوفه‌های بزرگ و شدید نوامبر با نام‌هایی مانند زردآلو کورتی یا پامچال تنیس – همان چیزی است که صاحب و سرپرست پرورش‌دهنده آن، جسیکا هال، «کارت تلفن» مزرعه می‌گوید. «بیشتر مردم مادران را همانطور که بیرون در سبد یا در مکان های کدو تنبل می بینید، می شناسند. هال گفت آنهایی که در ساوت لاوینگ بودند، بزرگ هستند.

به گفته استفانی دانکن، که مالک این تجارت به همراه خواهرش هال و مادرش کریس آویل است، مزرعه ای که در سال 2011 تأسیس شد، در مجموع بیش از 400 گونه گل در 7 هکتار رشد می کند. وقتی همه‌گیری شیوع پیدا کرد و منجر به تعطیلی عروسی‌های حضوری و خواربارفروشی‌ها – نان و کره‌ی کسب‌وکار در آن زمان – شد – مزرعه گل هارمونی برداشت مجبور شد بیشتر به فکر فروش مستقیم به مصرف‌کننده، گردشگری کشاورزی و آن باشد. هال گفت ماموریت.