“مصرف کنندگان گیاهانی را ترجیح می دهند که بیشترین جوانه های گل را داشته باشند و با لارگو درمان شوند.”

در سمت چپ گزینه 1: درمان نشده در سمت راست گزینه 2، درمان شده با Largo®. 80 درصد از پاسخ دهندگان نشان دادند که ترجیح می دهند یک گیاه سالم بخرند (گزینه 2) به جای گیاه زرد (گزینه 1).

برای اطلاعات بیشتر:
کریسال
www.chrysal.com

Into the Minds این تحقیق را با همکاری Chrysal انجام داد که در آن از 500 پاسخ دهنده از هلند و آلمان در مورد ترجیحات آنها هنگام خرید یک گیاه سؤال شد. به افراد به طور تصادفی دو گیاه نشان داده شد و از آنها پرسیده شد که کدام یک را ترجیح می دهند و چرا. یکی از گیاهان با لارگو تیمار شد و دیگری درمان نشده بود. پاسخ دهندگان از این موضوع آگاه نبودند. این تحقیق نشان داد که به خصوص یک گیاه سالم و تعداد جوانه های گل از عوامل مهم برای قصد خرید هستند. حداقل 80 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که حاضرند برای گیاهی با جوانه های گل بیشتر هزینه بیشتری بپردازند. پاسخ دهندگان در هنگام خرید اندازه گلدان و طول ساقه ها را کمتر اهمیت می دهند.

لارگو
لارگو محصولی از Chrysal و Syngenta Flowers است. از زرد شدن برگ ها و ریزش گلبرگ در پلارگونیوم که هر دو رایج ترین عوامل ضایعات هستند، جلوگیری می کند.




گل سینجنتا

www.syngentaflowers.com



منبع

تحقیقات انجام شده توسط آژانس تحقیقاتی “Into the minds” نشان می دهد که کمتر از 80 درصد از پاسخ دهندگان گیاهانی با جوانه های گل زیاد را ترجیح می دهند و همچنین حاضرند برای آنها هزینه بیشتری بپردازند. علاوه بر این، این تحقیق نشان داد که مصرف‌کنندگان گیاهانی را که با لارگو درمان می‌شوند ترجیح می‌دهند و مهم است که گیاه هنگام خرید سالم به نظر برسد. این به معنای داشتن جوانه های کافی، برگ های سبز و رنگ های تازه بود. مصرف کنندگان در هنگام خرید اندازه گلدان و طول ساقه ها را کمتر اهمیت می دهند.