مقدمه گل – خلوص

آیا رویای یک جشن شیک و در عین حال ساده را در سر می پرورانید که سبک و پیچیدگی بی دردسر را در خود جای دهد؟ Purity (Ausoblige) رز عروسی سفید کرمی است که فقط با کمی رژگونه برای شما مناسب است. گلبرگ‌های بیرونی سفید مرواریدی باز می‌شوند تا یک مرکز شل و ژولیده را نمایان کنند، کمی گرد و غبار با رنگ‌های زردآلو کم‌رنگ و هلو. خلوص فراتر از نفیس و مظهر عاشقانه آرام است.

Purity در چه سبک عروسی می درخشد؟
دیوید آستین Purity را به عنوان گوئینت پالترو از دنیای گل می‌داند، برازنده و پر زرق و برق به روشی طبیعی آرام و بدون زحمت. گل رز کاسه‌دار سفید خامه‌ای باز می‌شود تا گلبرگ‌های ژولیده‌ای را به نمایش بگذارد، که حس آرامش را به عروسی‌ها می‌بخشد و بدون تلاش زیاد به آن شاهکار رشک‌انگیز زیبایی به‌نظر می‌رسد. بنابراین اگر تابلوهای خلق و خوی شما مملو از لباس‌های عروسی ساده و کم‌رنگ، لوازم التحریر شیک مدرن، ملحفه‌های طبیعی، و طرح‌های گل‌دار با الهام از پیاده‌روی‌های ساحلی یا پیاده‌روی در جنگل‌ها هستند، Purity بهترین گل رز برای زنده‌کردن دیدگاه عروسی شما است.

برای اطلاعات بیشتر:
دیوید آستین
www.davidaustinroses.com
www.davidaustin.com



منبع

در حالی که سایز پیوریتی نسبت به خواهران رز کرمش، لئونورا و پاتینس، کوچکتر است، رایحه ای قوی و لذت بخش که یادآور لذیذ ترکی و گلاب است که حس کمی عجیب و غریب را به او می بخشد، دارد. خلوص گل رز ایده آل برای یک دسته گل عاج خیره کننده است، با این حال تن خنثی او را به اندازه کافی همه کاره می کند تا با بسیاری از تم های رنگی ترکیب شود. بیایید دریابیم که چگونه این گل رز زیبا را در گل های عروسی خود بگنجانید.

الهام از پذیرایی عروسی سفید
در حالی که کمتر از نظر رنگ در حالت خلوص بیشتر است، دیوید آستین می‌گوید حجم گل‌های رز را همراه با گل‌ها و شاخ و برگ‌های ساپورت کنید تا ظاهری دراماتیک ایجاد کنید که مهمانان شما را در دنیای طبیعی غرق کند. طاقچه ها، نرده ها و میزها را با فضای سبز پر کنید و فراموش نکنید که به بالا نگاه کنید. لوسترهای گلدار و گلدسته‌های دنباله‌دار برای ایجاد جذابیت به فضای پذیرایی عالی هستند، با چراغ‌های چشمک‌زن یا فستونی برای ایجاد فضایی صمیمی و دنج با فرا رسیدن شب. عناصر برگی را به طرح لوازم التحریر خود اضافه کنید، شاخه هایی از دستمال سفره کتان سبز تا سفید را اضافه کنید و یک کیک ساده با طبقه سفید را روی میز پوشانده شده با خزه قرار دهید تا ظاهری شیک و ساده داشته باشید.

چه گل های دیگری از خلوص تعریف می کنند؟
معرفی فرم ها و بافت های مختلف بهترین راه برای جان بخشیدن به یک پالت خنثی و تمجید از گل کانونی مانند Purity بدون غلبه بر آن است. به‌عنوان مثال، دسته گل‌های عاجی وحشی و بدون ساختار را در نظر بگیرید. این شرکت عاشق شاخ و برگ و عناصر طبیعی مانند بید، خزه، توت ها و غلاف دانه است تا حسی از بیرون را در مراسم عروسی سفید شما بیاورد.

Purity با چه رنگ هایی خوب کار می کند؟
Purity یک گل رز زیبا و همه کاره است و تکمیل کننده تعداد زیادی پالت رنگ عروسی، از سایه های گرم صورتی و هلویی تا رنگ های آبی سردتر و یاسی است. این شرکت توصیه می‌کند که Purity را با گل‌های لطیف در رنگ‌های پاستلی ملایم همراه کنید تا از شکل ظریف و رنگ ظریف آن جلوگیری کنید. با این حال، پالت رنگ ترجیحی ما برای درخشش Purity، سبز و سفید ساده است. تازه، طبیعی و همیشه شیک، این ظاهر خنثی با انبوهی از شاخ و برگ های سرسبز دنباله دار و شکوفه های بافتی، زیبایی ناب این رز را به نمایش گذاشته و یک دسته گل سفید عروس عالی را می سازد.