منبع و Growers United وارد همکاری می شوند

رین کامن، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران سورس: «ما بسیار مفتخریم که Growers United را یک شریک می نامیم. این واقعیت که بهترین تولیدکنندگان گلخانه‌ای در جهان ارزش هوش مصنوعی ما را می‌بینند، یک رای اعتماد بزرگ از سوی صنعت است. این نشان می دهد که کشاورزی مبتنی بر داده به طور جدایی ناپذیری با تولید مواد غذایی آینده ما مرتبط است.


فلوریس ون در لیندن (گرورز یونایتد)، جک گرونوگن (گرورز یونایتد)، رین کامن (منبع)، ارنست ون بروگن (منبع)

مشارکت Growers United و Source اخیراً با یک توافق تجاری رسمی برای استفاده از نرم افزار Source در گلخانه های Growers United امضا شده است.

Growers United و Source اخیراً یک قرارداد مشارکت رسمی را برای شروع به کارگیری فناوری Source در گلخانه های خود آغاز کرده اند. Growers United همچنین برای حمایت از توسعه بیشتر فناوری، در Source سرمایه گذاری خواهد کرد.

Source و Growers United یک قرارداد مشارکت رسمی برای استقرار هوش مصنوعی سورس در گلخانه های Growers United امضا کرده اند.

Jacco Besuijen، مدیر گروه محصولات گوجه‌فرنگی Growers United: «از طریق مشارکت خود با Source، اولین قدم را به سوی آینده کشاورزی برمی‌داریم، که در آن داده‌ها و دانش انسانی ترکیبی به ما کمک می‌کند تا برداشت خود را بهینه کنیم و با انرژی، آب کارآمدتر باشیم. و منابع دیگر این به هوشمندتر شدن خود و گلخانه‌هایمان کمک می‌کند.»

برای اطلاعات بیشتر:
پرورش دهندگان یونایتد
www.growersunited.nl

اکنون، دو تا از بزرگترین تعاونی‌های گلخانه‌ای سبزیجات، Growers United و Harvest، در حال همکاری با Source برای توسعه و بهبود بیشتر فناوری و هوش مصنوعی هستند.


Source.ag
[email protected]
www.source.ag



منبع

منبع در حال ساخت یک لایه هوشمند در اطراف گلخانه است. با استفاده از هوش مصنوعی، رفتار گیاه برای تعریف و اجرای استراتژی‌های کشت بهینه شبیه‌سازی می‌شود. الگوریتم‌های اختصاصی سورس به تولیدکنندگان این امکان را می‌دهد که تسهیلات بیشتری را به طور کارآمدتر کار کنند و تولید را بهینه کنند. اولین نسخه از این فناوری قبلاً در گلخانه Growers United آزمایش و اجرا شده است.