مهد کودک هلندی شروع به استفاده از گلدان های اضافی سوسن می کند

به محض برداشتن سوراخ، دستگاه یک مرحله (قابل تنظیم) برمی دارد. هنگامی که متوقف می شود، سیستم دستگیره لامپ به سوراخ های تازه فرو رفته پایین می آید. پس از بلند شدن، سیستم مته شروع به سوراخ کردن ردیف بعدی سوراخ ها می کند و سوراخ های قبلی را با خاکی که حذف می کند پر می کند.

Bredefleur دارای دو نهالستان است که در آن سالانه حدود 16 میلیون زنبق پرورش می یابد. برادران پیتر، توماس و لوی اورز این شرکت را مدیریت می کنند. مدتی است که از دو LilyMatics در یکی از سایت های خود استفاده می کند. جدیدترین ماشین آلات در محل دیگر آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

LilyMatic یک دستگاه نیمه اتوماتیک کاشت سوسن است. دارای شاسی ردیابی، سطل ذخیره سازی با تسمه، سیستم نگهدارنده لامپ چرخان، دستگیره های لامپ و سیستم سوراخ دار است. همچنین شامل یک تسمه آسانسور است که به سرعت سطل انبار را با لامپ تامین می کند. کاشت از یک سیستم لیزری برای حرکت در امتداد یک خط خیالی استفاده می کند.


LilyMatic در Hans van der Poel ساخته می شود.

مهد کودک هلندی، Bredefleur Moerkapelle، اخیراً شروع به استفاده از دومین کاشت زنبق در یکی از مکان های خود کرده است. این دستگاه که توسط Hans van der Poel ساخته شده است به طور خودکار نیلوفرها را می کارد. به وضوح مورد پسند است – پرورش دهنده زنبق در محل دیگر خود دو تا در حال اجرا است که مجموع این گلدان ها را به چهار می رساند.

توماس، لوی، پیتر و روبن اورز.

چگونه کار می کند
تسمه آسانسور لامپ ها را به ظرف می آورد و لیزر تنظیم می شود. سپس کاشت به انتهای بستر هدایت می شود تا کاشته شود. روی مسیرهای کاترپیلار حرکت می کند اما طوری طراحی شده است که بتوان پیازها را نزدیک به پایه ها کاشت. دستگاه در حالت کاشت قرار می گیرد – سوراخ تا زمانی که زمین را لمس کند پایین می آید و سپس تا عمق تعیین شده حفاری می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
Hans van der Poel BV
51 وندرولد
2371 TT, Roelofarendsveen, NL
تلفن: +31 (0) 713 315 278
ایمیل: [email protected]
وب سایت: www.hansvanderpoel.com

Bredefleur Moerkapelle
40 Bredeweg
2752AA, Moerkapelle, NL
ایمیل: [email protected]
وب سایت: www.bredefleur.nl



منبع

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، این دستگاه برای مدتی در حال توسعه بوده است. در چند سال اخیر گام های بزرگی در کارایی و کارایی برداشته شده است. ایده کاشت (نیمه) خودکار در کشاورزی چیز جدیدی نیست، اما پیازها، به ویژه پیاز سوسن، الزامات خاصی دارند. به همین دلیل است که اتوماسیون کامل مطرح نیست، اما در حال حاضر، سرعت کاشت را می توان حداقل دو برابر کرد.

گلدان دارای یک نوار لغزنده V شکل است که دوباره خاک را صاف می کند. در طول این عملیات، اپراتور اطمینان حاصل می کند که لامپ های زنبق به صورت عمودی در نگهدارنده های لامپ قرار می گیرند. چرخه حفاری/کاشت تا زمانی که دستگاه به مسیر اصلی برسد تکرار می شود.