مهد کودک Wyevale کار بر روی مخزن آب جدید را آغاز می کند


یک مهدکودک تجاری بریتانیا در این ماه کار بر روی یک مخزن جدید را برای کمک به جذب، ذخیره و بازیافت آب بیشتر آغاز کرده است (سپتامبر 2022).

Wyevale Nurseries در حال ایجاد سیستم جدید حفاظت و ذخیره آب خود در سایت کانتینر King’s Acre به عنوان بخشی از برنامه های پایدار پایدار و اهداف زیست محیطی سالانه خود است.

استیو رید، مدیر تولید بخش کانتینر، می گوید: “از آنجایی که آب به یک منبع شکننده فزاینده تبدیل می شود، ما از نصب این مخزن جدید برای ایمن سازی آینده بلندمدت خود خرسندیم. ما در حال حاضر 34 درصد از آب خود را بازیافت می کنیم و در حال ساخت آن هستیم. مخزنی برای بهبود چشمگیر این درصد.”

استیو رید، مدیر تولید مهد کودک Wyevale.

“به عنوان بخشی از اعتبار سالانه زیست محیطی ISO 14001، ما اهداف منظمی برای بازیافت آب داریم و به حداکثر می رسیم. ارقام دو سال گذشته ما مشابه است و به طور متوسط ​​در حدود 35000 متر مربع است که هنوز حدود 14 اندازه المپیک است. استخرهای شنا، اما با ذخیره اضافی این رقم را افزایش خواهیم داد.”

“به منظور بازیافت آب بیشتر، ما به مخزن جدید نیاز داریم و مجوز برنامه ریزی برای ساختن آن درست قبل از شیوع بیماری همه گیر دریافت کردیم، اما ما به تازگی توانسته ایم کار را شروع کنیم. این مخزن کاملاً اندود شده و 20000 متر مکعب از آن را در خود جای خواهد داد. آب وقتی پر شد.”

“همچنین به ما کمک می کند توانایی بازیافت آب خود را از رواناب از سازه ها در هنگام بارندگی افزایش دهیم و اتکای ما به گمانه های موجود در محل را کاهش دهیم. این به سایت تولید درخت کانتینر ما متصل است، به این معنی که قبلا مجبور شده ایم لوله را زیر آن قرار دهیم. دو راه آماده برای زمانی که مخزن کار می کند و در حال عمل است.»

ما مفتخریم که گواهینامه زیست محیطی ISO 14001 خود را داشته باشیم و همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود و نوآوری در زمینه صرفه جویی در آب هستیم.

استیو رید، سگ مدیر تولید مهدکودک Wyevale، نورا، در حال بازرسی آثار با شکل گیری مخزن جدید است.

برای اطلاعات بیشتر:
مهد کودک وایوال
[email protected]
www.wyevalenurseries.co.uk



منبع