نسل سوم ون نوبلن در تجارت خانوادگی اتفاق می افتد

بر اساس کیفیت و ترجیحات شخصی آنها، سیندی مدیر بازاریابی است، شانتال اخیراً مدیر کیفیت جدید شده است، در حالی که پاتریشیا با De Vink به عنوان دستیار اجرایی کار می کند. “این فوق العاده است که چگونه این اتفاق “طبیعی” افتاده است. این سه خانم به طور یکپارچه یکدیگر را تکمیل می کنند،” کوس دی وینک نشان می دهد. برای بر، این بهترین زمان برای کناره گیری از شرکت است.

در 20 اکتبر، بر ون نوبلن اعلام کرد که راه را برای نسل سوم ون نوبلن باز می کند. در این فرآیند، سهام به پنج قسمت مساوی تقسیم می شود. بر ون نوبلن همراه با مدیرعامل فعلی کوس دی وینک، هیئت مدیره را تشکیل می‌دهد، در حالی که سه دخترش، سیندی، پاتریشیا و شانتال، در سال‌های آینده در شرکت به پیشرفت خود ادامه خواهند داد. نسل جدید برنامه‌های جدیدی دارد، اما جایگاه یک کسب‌وکار خانوادگی را گرامی می‌دارد که در آن تمرکز بر مراقبت از کارمندان، راه‌حل‌های خاص مشتری، و اطمینان از تداوم طولانی‌مدت است.

گروه نوبلز در سال 1955 توسط آرنولد ون نوبلن تأسیس شد و در نهایت توسط پسرش بر ون نوبلن در سال 2007 اداره شد. Anno 2022، گروه نوبلز شامل برندهای: Nobels، Javo، Javo International و Agro Techniek است. با این کار، به بخش کشاورزی و باغبانی در سرتاسر جهان با انواع راه حل های اتوماسیون برای کار موثرتر و ایمن تر، با بهبود بیشتر کیفیت، خدمت می کند.

آینده
“تیم” جدید برای آینده آماده است. با بهینه ترین ترکیب سن، تجربه، شایستگی ها و علایق، و علاوه بر این، می تواند قدرت نوآوری و پتانسیل رشد شرکت را بیشتر تقویت کند.

این همچنین به معنای سرمایه گذاری حداکثری روی مردم ما است. همه اینجا فضا و فرصتی برای توسعه دارند، و این به طور طبیعی به توانایی نوآورانه و جاه طلبی برای موفقیت هر تکلیف تبدیل می شود. علاوه بر این، این در یک فضای کاری عالی اتفاق می افتد که در آن کارآموزان و مبتدیان نیز می توانند فوراً بیشترین بهره را از خود ببرند.”

تقسیم نقش
سهام به طور مساوی بین بر، کوس و سه دختر تقسیم می شود. بدین ترتیب، کوس دی وینک و بر ون نوبلن هیئت مدیره را تشکیل می دهند در حالی که به سه دختر این فرصت داده می شود – بدون هیچ هدف یا آستانه تحمیلی – برای توسعه بیشتر در شرکت.



منبع

زمان برای نسل جدید است
در سال 2017، Koos de Vink به عنوان مدیر عامل به Ber پیوست. در مدت کوتاهی، یک همکاری قوی با اطمینان 100٪ نسبت به یکدیگر ایجاد شد. چند سالی است که سه دختر بر نیز در این تجارت مشغول به کار هستند. نه اجباری، بلکه به این دلیل که آنها این حس را داشتند که شرکت فرصت های استثنایی را برای همه کارمندان ارائه می دهد.

سیندی: “ما به طور مداوم شرکت را با نگاه به آینده موقعیت خواهیم داد. و من فقط در مورد کیفیت فنی صحبت نمی کنم، بلکه احترام، غرور و لذت در کار را نیز بیان می کنم. مهمترین چیز این است که ما یک تجارت خانوادگی هستیم و می مانیم. ما بر روی سود کوتاه مدت تمرکز نمی کنیم بلکه بر تضمین تداوم شرکت در بلندمدت تمرکز می کنیم.