نظر مدیر روابط عمومی HTA در مورد بیانیه پاییز:



منبع

صدراعظم به ثبات و رشد به عنوان دو اولویت برای دولت اشاره کرد. بخش باغبانی به ثبات نیاز دارد تا امکان رشد و سرمایه گذاری در مشاغل فراهم شود، که بدون سیاست ها و حمایت های صحیح انجام نمی شود. دستیابی به جاه‌طلبی‌های اقتصادی، تغییرات اقلیمی و سلامتی برای صنایع سبز و استراتژی همسطح‌سازی – هر دو مرجع کلیدی در سخنرانی بودجه پاییز امروز بودند.

ارقام اشتغال در بریتانیا هنوز به سطوح قبل از همه‌گیری بازنگشته است. از آنجایی که HTA نماینده 1500 عضو در بخشی است که نزدیک به 700000 کارمند را پشتیبانی می‌کند و تقریباً 28 میلیارد پوند به تولید ناخالص داخلی بریتانیا کمک می‌کند، این شرکت در موقعیت خوبی برای کمک به جاه‌طلبی‌های رشد سبز قرار دارد.

“در حالی که ضمانت قیمت انرژی برای سال آینده نیز مورد نیاز است، این طرح به کسب و کارها در بخش ما بر اساس تاثیر فعلی افزایش هزینه های انرژی بر فعالیت های تجاری روزمره آنها اعتماد نمی کند.”

“تأثیر کمبود نیروی کار فصلی برای صنعت ما قبل از فصل رشد حیاتی خواهد بود، و انعطاف‌پذیری بیشتری در طرح Levy کارآموزی مورد نیاز است و دسترسی برای توانمندسازی بخش برای پرورش نیروی کار بسیار ماهر مورد نیاز است.”

ما از تعهد صدراعظم برای حمایت از کسب و کار در پنج سال آینده و اقداماتی در مورد نرخ های تجاری و کارت های کارت اعتباری کارفرما استقبال می کنیم، که ضربه را برای برخی از اعضای ما کاهش می دهد، اما ما به تضمین حمایت بلندمدت نیاز داریم تا تأثیرات را جبران کنیم. رکود.”

برای اطلاعات بیشتر
انجمن صنفی باغبانی
www.the-hta.org.uk

ما به همکاری نزدیک با اعضای خود در هفته‌ها و ماه‌های آینده ادامه خواهیم داد تا تأثیر بیانیه امروز را ارزیابی کنیم.»