“نور بیشتر با قدرت کمتر”

“از آنجایی که ما دیگر نصب SON-T نداریم و گل های داوودی برای ایجاد طول کافی از نور قرمز دور در زمستان سپاسگزار هستند، تصمیم گرفتیم یک نصب قرمز دور نصب کنیم. پس از آزمایشات در دلفی، به نظر می رسد که این برای به دست آوردن طول بیشتر در محصول گل داوودی کافی است.”

نصب جدید
در طول سال 2022، این مهدکودک تصمیم گرفت در دو گلخانه خود، یکی از 4.8 هکتار و یکی از 2 هکتار، روی روشنایی تمام ال ای دی سرمایه گذاری کند. در آن زمان، نتایج آزمایش کشت گل داوودی تحت تمام ال ای دی در دلفی نیز اعلام شد. این امر، همراه با بحران انرژی، این باور را برای انجام گام سرمایه گذاری در سال جاری ایجاد کرد.

اما نصب SON-T در زمستان نیز برای کمک به حفظ دما در دوره‌هایی که صفحه نمایش باز بود، استفاده می‌شد، چیزی که در هنگام پرورش گل داودی اسپری ضروری است. با نصب LED باید از توری بالا و پایین استفاده کنند تا کمی بیشتر گرم شود به همین دلیل.

“پیش از این، یک LED 80 میکرومول و یک نصب SON-T 80 میکرومول در دو تا از گلخانه‌های ما آویزان بود. ما می‌خواستیم این را تغییر دهیم، و با مشورت Hortilux، به توزیع نور خوبی رسیدیم. هر گلخانه 80 میکرومول مول خواهد داشت. نصب ال ای دی، نصب ال ای دی 110 میکرومول و نصب قرمز دور 7 میکرومول».

Kiepflower Nursery به لطف نصب نورپردازی جدید Hortilux که این شرکت سال ها با آن همکاری خوبی داشته است، به تازگی گام بزرگی در زمینه انرژی برداشته است. مالک مشترک Kiepflower، آلبرت کیپ بیشتر در مورد آن به ما می گوید.

ذخیره انرژی
نصب جدید نه تنها سرمایه گذاری در پایداری است، بلکه صرفه جویی معقول در مصرف انرژی را برای پرورش دهنده فراهم می کند. “افزایش از 80 میکرومول SON-T به 110 میکرومول ال ای دی، مصرف برق ما را تا 35 درصد کاهش می دهد و 37 درصد بازده نور بالاتری را به ارمغان می آورد. دو سیستم LED در کنار هم انعطاف پذیری بیشتری را در بازار انرژی فراهم می کنند و همچنین می توانند برای دستیابی به انشعاب بالاتر استفاده شوند. تولید حدود 15 درصد در زمستان.”

برای اطلاعات بیشتر:
آلبرت کیپ
کیپ فلاور
Waalbandijk 3
5313 AJ, Nieuwaal
تلفن: (+31) 418 569000
[email protected]
kiepflower.nl



منبع