نیروی نورافکن LED فیلیپس GreenPower برای اولین بار در ایالات متحده و کانادا



منبع

برای اولین بار در سال 2021 به بازار اروپا معرفی شد، نیروی نورپردازی LED GreenPower فیلیپس حداکثر خروجی نور 3600 میکرومول بر ثانیه و بازدهی تا 3.7 میکرومول بر ژول را ارائه می دهد. TLF با سیستم کنترل فیلیپس GrowWise سازگار است و در صورت کم نور شدن، راندمان TLF می تواند به 4.0 میکرومول بر ژول برسد. این به تولیدکنندگان امکان می‌دهد تا استراتژی روشنایی خود را برای پیش‌بینی رشد بیشتر و در عین حال بهبود کیفیت محصول، افزایش عملکرد و مدیریت هزینه‌های انرژی، بهینه کنند. TLF در غرفه Signify در هلند Fresh Group #1771 به نمایش گذاشته خواهد شد.

تامین حداکثر نور در تمام طول سال
نیروی نورپردازی بالا، سیستم رشد LED نهایی برای محصولات نور دوست است. شرایط تابستانی را در تمام طول سال اما بدون اتلاف گرمای سیستم های HPS ایجاد می کند. پرورش دهندگان می توانند تا 3600 میکرومول بر ثانیه با استفاده از توان دوشاخه موجود 1040 وات دریافت کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند از تمام توان برای یک نقطه نوری استفاده کنند، که امکان تعویض ماژول HPS یا حفظ همان مصرف انرژی را فراهم می‌کند، حتی با افزایش 84 درصدی سطح نور در مقایسه با آخرین نسل چراغ‌های HPS. TLF در تابستان 2023 در ایالات متحده و کانادا در دسترس خواهد بود.

راه حل های روشنایی LED تولید داخلی را بهینه می کنند
علاوه بر نمایش TLF در نمایشگاه جهانی تولید، این شرکت همچنین راه حل چند لایه یکپارچه، ماژول تولید LED فیلیپس GreenPower و سیستم کنترل فیلیپس GrowWise را نیز ارائه خواهد کرد. ماژول تولید فیلیپس یک راه حل نورپردازی پویا است که وقتی با GrowWise ادغام می شود، انعطاف پذیری کامل را برای تولید و مدیریت دستور العمل های نور مبتنی بر زمان در اختیار پرورش دهندگان قرار می دهد. با استفاده از یک دستور غذا، یک پرورش دهنده می تواند ویژگی های خاص گیاه را از فشردگی، شدت رنگ و رشد شاخه ها به گلدهی و موارد دیگر هدایت کند تا نتایج را بهبود بخشد.

با توجه به اینکه شرکت ما 131 سال پیش با نام فیلیپس در آیندهوون هلند تاسیس شد، مناسب است که نسخه آمریکای شمالی یک محصول واقعا انقلابی، نیروی نورپردازی را در یک نمایشگاه جهانی محصولات به عنوان بخشی از پاویون هلند معرفی کنیم. ون اسلوتن گفت.

برای اطلاعات بیشتر:
دلالت کند
Daniele Damoiseaux، مدیر گلوبال مارکوم باغبانی
[email protected]
www.philips.com/horti

Signify در نمایشگاه جهانی محصولات و گل 2022، 27 تا 29 اکتبر 2022، در اورلاندو، فلوریدا، نیروی نورپردازی LED GreenPower فیلیپس (TLF) را برای بازار آمریکای شمالی به نمایش می گذارد. این اولین باری خواهد بود که پرورش دهندگان در ایالات متحده می توانند نسخه آمریکای شمالی نیروی نورپردازی بالای LED فیلیپس GreenPower (TLF) را ببینند، که گسترشی از طیف محصولات نورپردازی LED GreenPower فیلیپس است که شامل نورپردازی خطی و نورپردازی فشرده فیلیپس است.

Udo van Slooten، رهبر کسب و کار نورپردازی LED فیلیپس باغبانی در Signify گفت: «پس از دیدن هیجان و پذیرش نیروی نورپردازی بالا فیلیپس پس از عرضه آن در سال گذشته در اروپا، ما هیجان زده هستیم که در نهایت فیلیپس TLF را به بازار آمریکای شمالی بیاوریم. . مانند تمام محصولات موجود در مجموعه horti ما، TLF تحت آزمایش های دقیق کیفیت قرار می گیرد تا از عملکرد و قابلیت اطمینان درجه یک اطمینان حاصل شود. TLF همچنین توسط یک درایور داخلی فیلیپس تامین می‌شود و تولیدکنندگان از قبل می‌دانند که چه انتظاری از برند فیلیپس داشته باشند.