“هدیه دادن با گیاهان زیبا آسان شد”

جینی پپرومیا
شاخ و برگ های سه رنگ جینی هر فضایی را با رنگ های سبز و سفید مایل به کرم با رنگ صورتی روشن می کند. این پپرومیا فشرده در خانه در نور غیر مستقیم روشن است و رشد آن بسیار آسان است.

برای مادرشوهر وسواس HGTV:
زنی که می‌خواهد خانه‌اش منعکس‌کننده آخرین روندها و ایده‌های سبک باشد، چه کاری باید انجام دهیم؟ نمایشگری را در نظر بگیرید که دارای ترکیبی از درختچه‌ها و درختان است که ارزش آرایش کردن خود را در فضای باز دارد:

شاتو de Versailles Rose of Sharon
با هر یک از گونه های Monrovia Chateau Rose of Sharon یک قطعه بیانی خیره کننده به باغ اضافه کنید. Chateau de Versailles دارای شکوفه های آبی زیبا با مرکز چشمگیر و عمیق بنفش-قرمز است. گل ها هر ساقه را از بالا به پایین می پوشانند و حس گرمسیری و گرمسیری را به باغ می دهند.

نینتا بگونیا
این بگونیای مدرن و منحصر به فرد دارای برگ های زیبا و خالدار با لبه های زیبا و چروکیده است که به عنوان پس زمینه ای برای شکوفه های صورتی روشن و سفید عمل می کند.

غذاخور فهیم
از لوازم شیک بگذرید و به غذای لیست خود چیزی بدهید که بتواند دندان های خود را در آن فرو کند. کسانی که کام واقعاً پیچیده ای دارند این گیاهان آشپزی را دوست خواهند داشت که هم در منظره و هم به عنوان گیاهان آپارتمانی کار می کنند.

هاس زیتون مثمر مانزانیلو را بهبود داد
هیچ چیز مانند پرورش زیتون خود مهارت آشپزی را نشان نمی دهد. Haas Improved Manzanillo Fruiting Olive در چشم انداز فشرده می ماند و زیتون های بزرگ با هسته های کوچکتر تولید می کند. آنها فوق العاده پر شده، نمک زده یا فشرده برای روغن هستند. منطقه 8-10

برای اطلاعات بیشتر:
مونروویا
www.monrovia.com

Seaside Serenade Glacier Bay Hydrangea
این ادریسی منحصر به فرد یک پیچ و تاب مدرن در یک درختچه سنتی است. خلیج سرناد ساحلی گلاسیر دارای شکوفه‌های توری براق و سفید درخشان است که شکل‌های ستاره‌ای ظریف را روی ساقه‌های مشکی متضاد و چشمگیر ایجاد می‌کند. زیبا در ظرف یا به صورت گروهی در باغ کاشته می شود. هر باغبانی که در لیست شما قرار دارد به این گیاه علاقه دارد! خورشید جزئی سه فوت بلند و پهن. مناطق 4-9.



منبع

کاملیا نگینی Nuccio
شکوفه های سفید درخشان و خیره کننده در پس زمینه ای از برگ های سبز عمیق می درخشد. برای هر دوستدار کاملیا که در لیست شما وجود دارد، باید آن را داشته باشد، آنها عاشق گلهای رسمی و دوتایی خیره کننده خواهند بود. مناطق 8-10، 6 تا 8 فوت ارتفاع دارند.

فلفل کوهی
فلفل کوهی به عنوان دکور و تقویت کننده طعم آشپزی کار می کند. شاخ و برگ سبز خیره کننده و ساقه های قرمز غنی رنگ های تعطیلات را به آشپزخانه یا باغ می آورد. برگ های این منحصر به فرد مونروویا را می توان به غذاهایی اضافه کرد که نیاز به یک پانچ تند و فلفلی دارند.

خلیج شیرین راگوی کوچک
برگ های سبز براق و معطر را می توان خشک کرد تا طعم مدیترانه ای به سوپ ها و سس ها اضافه شود. راگوی کوچولو یک هدیه میزبان و مهماندار عالی از روز شکرگزاری درست در طول تعطیلات می‌سازد. یک هدیه واقعی که همچنان ادامه دارد، می توان از آنها به عنوان گیاهان آپارتمانی در زمستان استفاده کرد و سپس در بهار آینده بیرون آورد. منطقه 8-11.

خرس عروسکی مگنولیا جنوبی
خرس عروسکی مگنولیا جنوبی شکوفه های بزرگ، معطر و زیبایی را ارائه می دهد که در بالای برگ های براق و سبز تیره قرار دارند. این ماگنولیا کلاسیک بسیار فشرده است و آن را به یک درخت نمونه فوق العاده برای مناظر کوچکتر تبدیل می کند.

گیاهان مونروویا برای این فصل در گلدان های انحصاری زرشکی پیچیده شده اند. به ایده های بیشتری نیاز دارید؟ راهنمای کامل هدیه را در بخش Be Inspired در Monrovia.com بررسی کنید.

خوابگاه نشین
مطالعات نشان داده اند که وجود گیاهان در محل کار یا محل تحصیل شما می تواند بهره وری، تمرکز و احساس کلی رفاه را افزایش دهد. به دانش آموز لیست خود رونق آموزشی بدهید و خوابگاه آنها را با گیاهان آپارتمانی زیبا و با مراقبت آسان کمی دنج تر نشان دهید. نگران نباشید. این گونه ها کمتر شلوغ هستند، بنابراین ساکن خوابگاه شما می تواند روی مطالعات خود تمرکز کند!

گیاهان هدایای خوبی برای تعطیلات می‌سازند، اما مشتریان مراکز باغ اغلب از نحوه انتخاب گیاه مناسب برای هر فرد در لیست خود شگفت زده می‌شوند. Monrovia یک راهنمای هدیه جدید برای حل این معضلات هدیه دادن دارد. این ایده‌ساز سرگرم‌کننده و مفید، گزینه‌های غیرمنتظره و با طراوت را برای گیاهان Monrovia که ماهرانه رشد کرده‌اند، ارائه می‌دهد. با تطبیق گیاهان با رایج‌ترین گیرندگان هدیه، مراکز باغ می‌توانند نمایش‌های تعطیلات خود را با پیام‌هایی که بیشترین ارتباط را با خریدارانشان دارد، تقویت کنند.

تاپیاری شمشاد فاکنر
هر باغ الهام گرفته از اینفلوئنسرهای خانگی به یک یا دو تاپیاری نیاز دارد. شمشاد فاکنر دارای شاخ و برگ های سبز روشن، براق و فشرده است که پوششی فشرده ایجاد می کند که دوست داشتن آن آسان و مراقبت از آن آسان است.

یاسی عزیز کوچولو
کارهای پرورشی اخیر باعث بهبود یاس بنفش شده است و انواعی را ارائه می دهد که بیش از یک بار گل می دهند و در باغ فشرده تر می مانند. Little Darling Lilac، محصول انحصاری Monrovia، قدرت شکوفایی دو چندانی را ارائه می دهد و گل های زیبا و معطر را به مناظر و ظروف می آورد. گرده افشان ها هم آن را دوست دارند! مناطق 4-8، رشد 2 تا 4 فوت بلند و عرض.

گیاه مار یشم سیاه هانی
این گیاه مار یکی از ساده ترین گیاهان آپارتمانی برای رشد است که در نور کم (حتی نور فلورسنت!) رشد می کند و به آبیاری کمی نیاز دارد. شاخ و برگ تیره و عمیق آن فشرده می ماند و آن را تبدیل به یک دسکتاپ یا قفسه کوچک عالی می کند.

برای والدینی که “به هیچ چیز نیاز ندارند”
این افراد فوق العاده خاص در لیست Monrovia هستند که اغلب می گویند چیزی “نیازمند” وجود ندارد. تعطیلات زمان مناسبی است تا به آنها نشان دهید که چقدر خاص هستند با درختچه ای دیدنی و منحصر به فرد که فکر شما را برای سال های آینده یادآوری می کند.