“همیشه چیزی در مورد گیاهان وجود دارد که کمی بهتر از بقیه است”

با فروش بین المللی خود، مهد کودک شریک خوبی برای گیاهان باغ جادویی است، زیرا Kolster بر روی این زنجیره های خرده فروشی بزرگ با آن مارک تمرکز دارد. “این به ما امکان می دهد تا شناخت نام گیاهان را در سراسر اروپا گسترش دهیم.”

اینها بنفش عمیق جادویی Callicarpa، Callicarpa Magical Snowqueen و Symphoricarpos Magical Winterberry هستند. “ما متوجه شدیم که گیاهان واقعاً در بازار برجسته هستند، همیشه چیزی برای گفتن در مورد آنها وجود دارد که فقط کمی بهتر از بقیه است. آنها منحصر به فرد هستند، مانند ملکه برفی جادویی، یک Callicarpa سفید. آرون می گوید، آن را در هر محدوده دیگری پیدا نکنید.

برای اطلاعات بیشتر:
آرون هیکوپ
BD Rijnbeek BV
راک 49 را نصف کن
2771 AC, Boskoop
تلفن: +31 (0) 6 5754 7669
ایمیل: [email protected]
وب سایت: www.bdrijnbeek.nl

Kolster را می توان در Plantarium-Groen-Direkt در غرفه 303 در 24 و 25 اوت 2022 پیدا کرد.

ضرب المثل “همسایه خوب بهتر از یک دوست دور” مطمئناً در این همکاری صادق است. پرورش دهندگان به طور مرتب از محل پرورش شرکت پرورش بازدید می کنند. “اگر فکر می کنیم می تواند چیزی برای ما باشد، به هر حال آن را در مقیاس کوچک آزمایش می کنیم و سپس بیشتر نگاه می کنیم.” به طور خلاصه، یک همکاری عالی.

حتی جادوی بیشتر
ممکن است در آینده بیشتر از مفاهیم کولستر توسط پرورش دهنده پذیرفته شود. چیزی که کمک می کند این است که پرورش دهنده و شرکت پرورش دهنده همسایه هستند. محل کولستر در کنار گلخانه پرورش دهنده است. آرون: “تماس شخصی با پرورش دهنده واقعاً این کار را برای ما انجام می دهد. یک به یک است و خیلی سریع پیش می رود.”


Winterberry جادویی

“هدف ما این است که در زمینه بازاریابی، مواد تبلیغاتی در سطح مغازه و ارائه اطلاعات در مورد محصول، بار تولید کننده را خالی کنیم. ما برچسب ها، پوشش گلدان، میزهای باغ را برای مراکز باغ توسعه می دهیم. علاوه بر این، ما مراقبت می کنیم. از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و لینکدین، به طوری که یک تصویر یکنواخت وجود داشته باشد. به این ترتیب، پرورش دهنده می تواند به طور کامل روی کشت تمرکز کند.”

در بازار خرده فروشی
Rijnbeek عمدتاً بر روی زنجیره‌های بزرگ‌تر مراکز باغ و زنجیره‌های خرده‌فروشی گیاهان در خارج از کشور تمرکز می‌کند، حتی اگر برخی از گیاهان نیز در Intratuin موجود باشند. علاوه بر این، این مهد کودک عمدتاً در انگلستان، آلمان، سوئیس، اتریش و فرانسه فعال است و از سوی اسکاندیناوی نیز بیشتر و بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

پرورش دهنده آرون هیکوپ از مهد کودک BD Rijnbeek در Boskoop همیشه گوش ها و چشمان خود را باز نگه می دارد. به محض اینکه هر گونه پیشرفت جدیدی در طیف گیاهان باغی رخ دهد، پرورش دهنده مشتاق است آنها را آزمایش کند. این کمک می کند که پرورش دهنده کولستر، که به خاطر نام تجاری گیاهان باغ جادویی شناخته می شود، همسایه باشد. در این لحظه، پرورش دهنده سه محصول جدید از مجموعه این شرکت پرورشی در گلخانه خود دارد.

اولین گیاه باغ جادویی، مجیکال دیپ پرپل، با آنچه که پرورش دهنده آن را توت بنفش بسیار زیبا می داند، 5 تا 6 سال پیش در گلخانه پرورش دهنده قرار گرفت. وقتی حدود چهار سال پیش ملکه برفی جادویی وارد بازار شد، بلافاصله به گلخانه منتقل شد. همین امر در مورد Winterberry جادویی نیز صدق می کند، که پرورش دهنده آن را در سال گذشته به سرعت برداشت کرد. “ما هنوز در مرحله تحقیق برای Winterberry جادویی هستیم. هنوز باید ببینیم که چگونه می توانیم بهترین نتایج را بدست آوریم. بنابراین هنوز در مراحل اولیه است.”


آرون در کنار ملکه برفی جادویی

Kolster BV
Rijneveld 122a،
2771 XR، Boskoop
تلفن: + 31 (0) 172 217090
ایمیل: [email protected]
وب سایت: www.kolster.nl



منبع

مجموعه بزرگی که پرورش دهنده Kolster BV تحت نام تجاری گیاهان باغ جادویی خود ارائه می دهد از بیش از 100 محصول تشکیل شده است. مصرف کنندگان می توانند گیاهان را در تمام طول سال در باغ های خود قرار دهند، مراکز باغ می توانند این گیاهان را در تمام طول سال ارائه دهند، و البته پرورش دهندگان می توانند با پرورش گیاهان برای فروش به آن بپیوندند.


بنفش عمیق جادویی