وزیر مک کانالوگ در نشست شورای کشاورزی و ماهی در بروکسل بر نیاز به طرح کود تاکید کرد.

“من معتقدم که تمایل مشترکی از سوی کمیسیون و کشورهای عضو برای اجرای استراتژی جنگل اتحادیه اروپا به شیوه ای یکپارچه و مشترک وجود دارد. همانطور که گفته شد، کمیته دائمی جنگلداری باید نقش افزایش یافته ای را در مشاوره به کمیسیون در مورد اجرا ایفا کند. در نتیجه‌گیری نوامبر 2021 شورا.”

وزیر ایرلند در انتظار بحث در مورد اجرای استراتژی جنگل های اتحادیه اروپا گفت: “ایرلند در حال آماده سازی یک برنامه جنگلداری جدید و بسیار هیجان انگیز است که سال آینده آغاز می شود. این استراتژی جدید بر عملکردهای چندگانه جنگل ها و تعادل اساسی بین محیط زیست تاکید دارد. کارکردهای اقلیمی، اقتصادی و اجتماعی جنگل ها، حصول اطمینان از توجه یکسان به همه این ابعاد پایداری، اقدامی ملموس با هدف تحقق همه این اهداف است.

“کمک به آنها برای تنظیم شیوه های کشاورزی خود، به عنوان مثال، از طریق استفاده بیشتر از شمشیرهای چند گونه، نمونه برداری از خاک و آهک سازی، سرمایه گذاری در پخش دوغاب با انتشار کم، و بهبود در استفاده از کودهای آلی. من همچنین تمرکز زیادی بر روی انتقال دانش و نوآوری برای هدایت کشاورزان از بحران کنونی.”

اقتصاد زیستی
وزیران همچنین در مورد اقتصاد زیستی بحث خواهند کرد. در این رابطه، وزیر اظهار داشت: “اکنون زمان پیشرفت بیشتر در توسعه اقتصاد زیستی فرا رسیده است. کمیسیون و کشورهای عضو اکنون باید ارزیابی کنند که با توجه به اینکه اقتصاد زیستی در جریان اصلی گنجاندن اقتصاد زیستی در جریان اصلی چه چیزی لازم است افزایش یابد. اهمیت روزافزون آن در مقاوم سازی سیستم کشاورزی-غذایی در برابر آب و هوا و محیط زیست این امر مستلزم یک رویکرد منسجم در تمام خدمات کمیسیون برای ترویج، حمایت و توسعه اقتصاد زیستی و اطمینان از اینکه اقتصاد زیستی است. به طور مناسب در تمام سیاست های مربوطه ادغام شده است.”

برای اطلاعات بیشتر:
www.gov.ie



منبع

جنبه های کشاورزی مقررات پیشنهادی احیای طبیعت نیز در دستور کار است. وزیر امور خارجه گفت: “من به طور کامل نیاز به مدیریت موثر و احیای زیستگاه های طبیعی خود را تایید می کنم. در عین حال، آیین نامه پیشنهادی چالش های زیادی را از منظر کشاورزی، جنگلداری و دریایی ایجاد می کند. یکسری مسائل وجود دارد. این امر مستلزم بررسی دقیق است و ما در صورت لزوم به بحث در مورد این موضوعات خواهیم پرداخت.اما، در این مقطع، از قبل واضح است که با توجه به دامنه و جاه طلبی پیشنهاد، غیرواقعی است که انتظار داشته باشیم که بودجه CAP، که در حال حاضر به طور کامل در راستای برنامه های استراتژیک CAP کشورهای عضو متعهد است و می تواند ابزار اصلی تامین مالی برای تحقق این اهداف بسیار بلندپروازانه باشد.”