وزیر کشاورزی کلمبیا فرصت های همکاری را بررسی می کند

از چپ به راست: دکتر ناتالیا رویز موراتو (موسسه حقوق کشاورزی دانشگاه گوتینگن)، دکتر هلا کهلنبک (رئیس موسسه ارزیابی استراتژی ها و فناوری)، وزیر کشاورزی سیسیلیا لوپز-مونتانو (کلمبیا)، پروفسور دکتر فرانک اوردون (رئیس JKI) و سفیر Yadir Salazar-Mejia (کلمبیا). ردیف دوم: دکتر فلوریان بیتنر (هماهنگ کننده تحقیقات JKI) و گابریل لازالا (دیپلمات کلمبیایی).

رئیس جمهور اوردون از هیئت استقبال کرد و ابتدا مروری بر تحقیقات و وظایف موسسه جولیوس کوهن (JKI) ارائه کرد. توضیحات بیشتر توسط هماهنگ کننده تحقیقات JKI و رئیس موسسه JKI برای استراتژی ها و ارزیابی فناوری در ادامه و منجر به بحث پر جنب و جوش شد. بیشتر بحث ها بر تشدید همکاری با انجمن تحقیقات کشاورزی کلمبیا (AGROSAVIA) متمرکز بود. وزیر کلمبیایی همچنین علاقه زیادی به تحقیقات زنبور عسل JKI نشان داد.

برای اطلاعات بیشتر:
موسسه جولیوس کوهن
julius-kuehn.de



منبع

به عنوان گام بعدی، یک کنفرانس ویدئویی با نمایندگان JKI و AGROSAVIA برنامه ریزی شده است که در آن موضوعات تحقیقاتی مشترک تعریف می شود و احتمالات همکاری بررسی می شود.

هوای یخبندان در 18 ژانویه از هیئت کلمبیایی به رهبری وزیر کشاورزی سیسیلیا لوپز در کلینماخنو استقبال کرد. وزیر از بازدید خود از هفته سبز در برلین برای بازدید از ساختمان JKI در مجاورت استفاده کرد و با پروفسور فرانک اوردون رئیس JKI برای گفتگوهای اکتشافی ملاقات کرد. خانم لوپز را سفیر کلمبیا یادیر سالازار-مجیا و نمایندگان وزارت غذا و کشاورزی فدرال آلمان همراهی می کردند.