پرورش دهندگان Marginpar از مزارع گل در کنیا و زیمبابوه بازدید می کنند

ویم: “این یک سفر بسیار چشمگیر با راهنمایی عالی از بارت و آرجان ون روسل بوده است. ما از سال 2018 با آرجان کار می کنیم تا کشت آستیلبه در کنیا را بهبود بخشیم. اکنون می توانیم پیشرفت را شخصا ببینیم و بهتر درک کنیم. شرایط رو به رشد. این به ما امکان می‌دهد به فکر کردن ادامه دهیم، که مطمئناً می‌خواهیم انجام دهیم!» جرارد: “ما همچنین تحت تأثیر اشتیاق تیم، نتایجی که آنها به دست آورده اند و کیفیت گل ها بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ایم. ما اخیراً کشت Astilbe را در زیمبابوه آغاز کرده ایم، جایی که شرایط رشد کاملاً متفاوت است. ما یک شرایط عالی داریم. سفری پیش روی ماست!”

جان: “بسیار خاص بود که دیدم گلی که من پرورش داده ام در حال رشد و شکوفایی در زیر آفتاب آفریقا! من همچنین تحت تاثیر اشتیاق و فداکاری تیم در مزرعه KS هستم. ما گفتگوهای عالی داشتیم و واقعاً از هر یک آموختیم. این یک دیدار بسیار ارزشمند برای همه طرف ها بود.

ترجمه کشت آفریقایی
بارت: “آیا می توانید تصور کنید که بیشتر عمر خود را با یک محصول کار کنید، فقط متوجه می شوید که در آفریقا کاملاً متفاوت رفتار می کند؟ این اتفاق برای پرورش دهندگان ما جرارد و ویم ون وین این ماه در کنیا و زیمبابوه رخ داد. دو برادر با اشتیاق به اشتراک گذاشتند. تجربیات آنها از هلند، چالش ترجمه آنها به کشت آفریقایی است.

بردن آن به سطح بعدی
بارت: “یک سال است که ما یک برنامه تجاری از رویای قرمز Sanguisorba را اجرا می کنیم. زمان آن رسیده است که معمارانی از این تنوع را به زمینه تولید خود بیاوریم! جان کار بزرگی انجام داد و دانش و تجربه خود را با تیم در مزرعه به اشتراک گذاشت. دانش او در زمینه تکثیر، رشد و برداشت این گونه ها ما را با هم به سطح بعدی می برد!

این شرکت می گوید: “در مارگین پر، پرورش گل کاری است که ما با هم انجام می دهیم. همراه با 5000 همکارمان در 16 محل تولید و همچنین همراه با پرورش دهندگان خود.”



منبع

احتمالاً می دانید که ایجاد یک گل جدید به زمان زیادی نیاز دارد. و این که بسیاری از آزمایش ها به اشتباه ختم می شوند. بنابراین احتمالاً می‌توانید سعادتی را هم تصور کنید که سه نفر از پرورش‌دهندگان آنها در نوامبر گذشته برای اولین بار گل‌های خود را در مزرعه کنیا دیدند. Jan Star (BD Flowers)، پرورش دهنده Sanguisorba Red Dream®، و Gerard و Wim van Veen، پرورش دهندگان Astilbe Vision in Pink and Inferno، در سفر خود از کنیا و زیمبابوه به مدیر توسعه محصول Marginpar بارت Merkus پیوستند.