سرگرمی تبدیل به یک تجارت جدی: گیاهان دویوستاین


Duyvesteyn Plants بهترین گل ماه ژانویه در OZ Planten است. پاتریک دویوستاین مالک نهالستان گیاهان سبز است که نام خانوادگی خودش را دارد. وعده مهد کودک؟ ما هوای سبز شما را رشد می دهیم. در واقع، Dracaena تصفیه کننده هوا زیبا با بالاترین کیفیت در تمام طول سال مهد کودک را ترک می کند. علاوه بر Dracaena، Duyvesteyn Plants انواع زیبای یوکا و بوکارنیا را با همان کیفیت بالا پرورش می دهد. پاتریک: “مهمترین چیز برای من این است که تداوم با بالاترین کیفیت در بین تمام گیاهانی که ما عرضه می کنیم وجود دارد. و این در حال حاضر با انتخاب مواد گیاهی در آمریکای مرکزی شروع می شود.”

جایی که همه چیز شروع شد
در دهه 1970، پدر پاتریک، که یک پرورش دهنده گوجه فرنگی بود، شروع به راه اندازی تعدادی از گونه های دراسنا از آفریقا کرد. به عنوان یک سرگرمی! و همانطور که با سرگرمی ها پیش می رود، به یک تجارت جدی تبدیل شد. Duyvesteyn در حال حاضر یک نام شناخته شده در بخش برتر گیاهان سبز بزرگ است.

در کاستاریکا متولد شد
کشت Dracaena در آمریکای مرکزی شروع می شود، Duyvesteyn عمدتا مواد گیاهی را از کاستاریکا خریداری می کند. شرایط آب و هوایی در کاستاریکا عالی است: ترکیبی از رطوبت، آب و هوای کوهستانی، و گرما شروع یک گیاه ایده آل را تضمین می کند. پاتریک را می توان به طور مرتب در مزارع کاستاریکا پیدا کرد تا زیباترین گونه ها را انتخاب کند. من به کیفیت گیاهان توجه می‌کنم، اینکه آیا برنامه کوددهی رعایت می‌شود و آیا هنوز گونه‌های خاصی وجود دارد یا خیر.

محدوده وسیع
سطح زیر کشت نسبتاً کوچک 1.6 هکتار از طیف وسیعی از گیاهان تشکیل شده است. همه به طور منظم و واضح چیده شده اند. بسیاری از انواع قابل توجه را می توان در گلخانه یافت. به عنوان مثال، Dracaena’ Cintho Lemon’ به دلیل رنگ برگ و خواص فوق العاده قوی آن منحصر به فرد است. “یک دارایی واقعی برای محدوده گیاهان Duyvesteyn.”

برای اطلاعات بیشتر:
OZ Planten
Magnolia 11 VBA Zuid
1424 LA De Kwakel، هلند
[email protected]
www.ozplanten.nl



منبع