اتاق فرار رزرو اتاق فرار در تهران مجموعه اسکیپ رومیست-آل اسکیپ

اتاق فرار رزرو اتاق فرار در تهران مجموعه اسکیپ رومیست-آل اسکیپ افزونه‌های دیگری مانند دلهره، درام، هیجان و یا حتی کمدی که خوشبختانه به تازگی بین اتاقهای فرار در حال افزایش هم هستند وجود دارند که ما تجربه کردن آنها را هم به شما پیشنهاد میکنیم. همانطور که گفته شد خیلی نمی‌توان برای این بازی هیجان انگیز، رنج سنی خاصی در نظر گرفت. آمار جهانی سن مخاطبان را از 18 سال تا بالای 45 سال نشان می دهد.

این بازی ها به صورت گروهی انجام میشوند، در مدت زمان محدود لازم است افراد گروه جواب معماها را با کمک خلاقیمت و نشانه هایی که در اتاق موجود می باشد بدست آورده و در نهایت از شرایط ترسناک نجات پیدا کنند. اتاق فرار (یوخابه) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله پیروزی واقع شده است. برای تجربه این بازی حتما باید بازی طغیان رو تجربه کرده باشید. لطفا ۱۵ دقیقه زودتر از ساعت سانس در محل بازی حضور داشته باشید قطعا تأخیر شما از زمان بازی شما کم خواهد کرد.

هزینه رزرو اسکیپ روم

خیر متاسفانه هیچ وسیله ای داخل اتاق برده نمیشه و فقط اشخاص داخل اتاق میرن، اتاق فرار جوری تعبیه شدن که شما نیاز به نور اضافی و یا وسیله دیگه ای نخواهید داشت. زمان بندی سانسها از پیش تعریف شده و فشرده هست و ما قادر به تغییر آن نیستیم. بنابراین هرچقدر دیر برسید از تایم بازیتون کم میشه و زمان از دست میدید. سانس مورد نظر برای شما رزرو میشه و ایمیل و پیامک تایید هم برای شما ارسال میشه. گردانندگان اتاق‌های فرار، برای هر چیدمان و هر وسیله‌ای که در اتاق می‌بینید؛ دلیل و منطقی دارند. به همین دلیل اگر در جایی برچسب «دست نزنید» وجود داشت بهتر است کاری به کار آن قسمت و وسیله‌ها نداشته باشید.

  • اتاق فرار سرقت پیاچنزا با ژانر هیجانی هر روز هفته از ساعت ۱۶ الی ۲۴ بامداد در شعبه سجاد کانو مشهد برگزار می شود.
  • یا اینکه بازیکن‌ها جایی حضور داشته باشن که موجوداتی خاصی در اون محیط هستن و از گوشت و پوست انسان‌ها تغذیه می‌کنند.
  • از مهمترین این مهارت ها می توان به کار گروهی ، مدیریت زمان و همچنین حضور ذهن نیز اشاره کرد.
  • این بازی از دیگر اتاق های فرار تهران است که در برج میلاد برگزار می شود.
  • در این اسکیپ روم شما به خانه کاووس و خاتون که اکنون متروکه ای ترسناک شده است می روید تا سرنوشت خاتون را کشف کنید.
اسکیپ روم فرار از زندان و تسخیر مشهد با شماره تماس ۰۵۱۳۸۵۱۹۶۲۸ و یا ۰۹۰۲۴۰۱۱۱۳۳ در بلوار امام رضا، ساختمان مرکزی ترمینال در قسمت مجموعه سر پوشیده سرزمین بازی ها در جنب لیزرینگ واقع شده است. اتاق فرار تسخیر مشهد به عنوان یکی از ترسناک‌ترین اتاق‌های فرار ایران محسوب می‌شود و طرفداران زیادی دارد. داستان این اتاق فرار درباره خانه‌ای می‌باشد که اعضای آن قتل عام شده‌اند و حال که شما ساکن این خانه هستید باید ارواح را آزاد کنید وگرنه جوان‌ترین عضو خود را از دست می‌دهید.

در ابتدا، شما و تیمتان وارد یک اتاق خواهید شد که صحنه پردازی و حال و هوای آن ممکن است ترسناک، معمایی، مهیج و… اگر از فیلم دیدن و زندگی در دنیای افسانه‌ای قصه‌ها خسته شدید و به دنبال یک هیجان جدید هستید، اتاق فرار می‌تونه یک انتخاب تخفیف اسکیپ روم عالی براتون باشد. یک روز در هفته رو انتخاب کنید و رزرو اتاق فرار با تخفیف رو انجام بدید. بعد از اون وارد یک بازی واقعی خواهید شد که از تمام فیلم‌های ترسناک یا ماجراجویی که تا به حال تماشا کردید جذاب‌تره. تنها شاهد این ماجرا هم به طرز مشکوکی گم شده و هیچ کسی از این فرد خبر نداره. در اتاق فرار ماجراجویی داستان‌های مهیجی مثل ذهن‌خونی یک مجرم یا پیدا کردن یک گنج چندین ساله در جریانه.

اتاق فرار (رویای مرده) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله کوهسار واقع شده است. اتاق فرار (سیتن ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در حوالی اتوبان نواب تهران واقع شده است. اتاق فرار (آقوام الملک) ارائه شده توسط مجموعه این اتاق فرار در محله بلوارفردوس واقع شده است. اتاق فرار (بازماندگان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله اتوبان ستاری واقع شده است. هستید یا حتی در کرج هستید برای رفتن به اتاق فرار به راحتی می‌توانید با میزان تخفیف و خدمات ارائه شده در تخفیفان، مناسب‌ترین مرکز تفریحی را برای تفریح وهیجان انتخاب کنید. داستان این اتاق فرار از این قرار است که آلمانی ها تلاش می کنند تا ایدئولوژی فاشیستی خود را در کشورهای مختلف نفوذ بدهند و زمزمه جنگ بزرگی به گوش می رسد.

مجموعه اتاق فرار پارادوکس

این بازی ژانری ترسناک دارد و از بهترین اتاق های فرار تهران به شمار می رود. اتاق فرار آرماگدون برای کسانی مناسب است که قبلا چندین بار تجربه بازی در اسکیپ روم را داشته باشند. در این بازی جنب و جوش زیادی در جریان است، پس در نتیجه باید لباس راحتی بپوشید.