پروژه تحقیقاتی جدید 1 میلیون پوندی RHS برای تسریع انتقال باغبانی به عاری از ذغال سنگ نارس

همچنین یافته‌ها به‌طور مداوم با صنعت گسترده‌تر، از جمله مهدکودک‌های متخصص، و همچنین 30 میلیون باغبان خانگی و اجتماعی بریتانیا که با درک بهتر جایگزین‌های پایدار و بهترین توصیه‌های عملی، می‌توانند به انتقال به عاری از ذغال سنگ نارس کمک کنند، به اشتراک گذاشته خواهد شد.

RHS متعهد شده است که تا سال 2025 کاملاً عاری از ذغال سنگ نارس باشد و فروش رسانه های رشد حاوی ذغال سنگ نارس را در سال 2018 ممنوع کرده است.

پنج پرورش‌دهنده در ابتدا در کنار دکتر راگاوندرا پراساد، که در این ماه به تیم علمی 120 نفره RHS در RHS Hilltop: Home of Gardening Science پیوسته، کار خواهند کرد. آنها Allensmore، Hills Plants، Johnsons of Whixley، The Farplants Group و Vitacress هستند که در مجموع بیش از 46 میلیون گیاه در سال تولید می کنند.

پروفسور آلیستر گریفیتس، مدیر علوم و مجموعه ها در RHS، گفت: «این حیاتی است که RHS با صنعت و دولت برای تحقیق در مورد فناوری های رسانه ای در حال رشد جدید و بدون ذغال سنگ نارس همکاری کند. ما می دانیم که در حال حاضر جایگزین های زیادی برای ذغال سنگ نارس وجود دارد، و حتی بیشتر از آن هنوز استفاده نشده است، بنابراین ما نیاز به همکاری برای توسعه و به اشتراک گذاشتن بهترین راهنمایی های عملی داریم تا اطمینان حاصل کنیم که ذغال سنگ نارس – که وقتی دست نخورده است، می تواند کربن را برای هزاران سال ذخیره کند – در آن باقی می ماند. زمین.”

حوزه های تمرکز این گروه شامل تولید گیاهان بدون ذغال سنگ نارس و گیاهان پلاگین، فناوری های رسانه های رشد جدید برای جایگزینی 1.7 میلیون مترمکعب ذغال سنگ نارس مورد استفاده در صنعت باغبانی بریتانیا در سال 2021، پروتکل های رشد، بهترین روش استفاده از جدیدترین محصولات، و توسعه راه حل های بدون ذغال سنگ نارس برای گروه های گیاهی چالش برانگیز مانند گونه های گوشتخوار و اریکاسه.

برای اطلاعات بیشتر:
انجمن سلطنتی باغبانی
www.rhs.org.uk



منبع دکتر راگاوندرا پراساد از لهستان به RHS می پیوندد، جایی که اخیراً دکترای خود را در دانشگاه علوم زندگی در پوزنان به پایان رسانده است.

یک پروژه پنج ساله با سرمایه مشترک یک میلیون پوندی که توسط خیریه رهبری می شود، دولت، پرورش دهندگان و تولیدکنندگان رسانه در حال رشد را از طریق انجمن رسانه در حال رشد و تامین کننده محصولات باغبانی Fargro برای تحقیق در مورد جایگزین های پایدار برای ذغال سنگ نارس در محیط های تجاری در مقیاس بزرگ گرد هم می آورد.

ترودی هریسون، وزیر محیط زیست، گفت: “ما خرسندیم که بخشی از این پروژه جاه طلبانه را که جایگزین های بدون ذغال سنگ نارس برای محافظت از طبیعت و ایجاد مشاغل سبز ایجاد می کند، تامین کنیم. پیش از حذف تدریجی ذغال سنگ نارس در آینده، این پروژه از دولت و جامعه حمایت می کند تا ذغال سنگ نارس را سالم و در زمینی که متعلق به آن است نگه دارند. تورب‌زارهای سالم کربن را مسدود می‌کند، انعطاف‌پذیری ما را در برابر خشکسالی تقویت می‌کند و به عنوان یک راه‌حل قدرتمند مبتنی بر طبیعت برای تغییرات آب و هوایی عمل می‌کند.»