پلتفرم تشخیص آفات و بیماری هوش مصنوعی توسط Cultivatd توزیع می شود

آلستر مونک، مدیرعامل فرماتا افزود: «نمی‌توانیم از همکاری با Cultivatd در ارائه راه‌حل‌های فناوری پیشرفته که برای به حداکثر رساندن سود برای کشاورزان طراحی شده‌اند، خوشحال باشیم، زیرا استفاده از بینایی رایانه در گلخانه‌ها و مزارع داخلی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک استاندارد جدید برای تولیدکنندگان است. نظارت بر کشت – با شروع خودکار کشف آفات و بیماری – این مشارکت مطمئناً دامنه ما را در بازار گسترش می دهد و به کشاورزان بیشتری امکان می دهد از ضرر قابل توجه محصول و صرفه جویی در نیروی کار ارائه شده توسط Croptimus™ استفاده کنند.

این پلت فرم با بازده قابل توجهی از سرمایه گذاری، برای سهولت استفاده طراحی شده است و اجرای آن برای عملیات رو به رشد مختل نمی شود – معمولاً ظرف چند ساعت نصب می شود. علاوه بر این، Croptimus™ در واقع در طول زمان از طریق یادگیری ماشینی پیشرفته بهبود می‌یابد و توسط تیمی از کارشناسان مدیریت یکپارچه آفات (IPM) پشتیبانی می‌شود که نتایج را برای اطمینان از دقت و اصلاح الگوریتم‌های هوش مصنوعی بررسی می‌کنند.

Eric Levesque، شریک مدیریت در Cultivatd توضیح داد: “شناسایی و متوقف کردن آفات و بیماری ها قبل از تجربه از دست دادن محصول یک چالش دائمی برای اپراتورهای مزرعه داخلی است.” مناطق مورد توجه قبل از تلاش های جستجوی کارکنان مزرعه. فرماتا با تلاش برای صرفه جویی در هزینه های نیروی کار و همچنین بهبود کیفیت، ثبات و عملکرد محصول، زندگی مشتریان ما را آسان تر و شرکت های آنها را سودآورتر می کند.

پلتفرم Croptimus™ همچنین دارای نماهای 360 درجه از سایبان منطقه رشد است، با پوشش‌های واقعیت افزوده که دقیقاً نشان می‌دهد که در کجا مسائل خاص پیدا می‌شود. نقشه‌های حرارتی یکپارچه که فشار آفات و بیماری‌ها را در طول زمان نشان می‌دهند همچنین به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد تا محصولات خود را برای مسائل پایدار که ممکن است مشکلاتی را در تأسیسات آنها نشان دهد، نظارت کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
فرماتا
fermata.tech



منبع

از زمان پیدایش کشاورزی، کشاورزان در جنگ با آفات و بیماری‌هایی بوده‌اند که قصد نابودی محصولات خود را دارند. با این حال، همانطور که فناوری تکامل یافته است، کشاورزانی که با کاهش این تلفات بر افزایش محصول خود تمرکز کردند، اکنون سلاح جدیدی در زرادخانه خود دارند: هوش مصنوعی.

Croptimus™ by Fermata از دید کامپیوتری برای شناسایی دقیق آفات و بیماری‌ها در انواع محصولات، از جمله سبزی‌های برگ‌دار، نهال‌های گوجه‌فرنگی، و گیاهان دارویی استفاده می‌کند – خیلی قبل از اینکه به یک تهدید جدی تبدیل شوند. از آنجایی که تشخیص زودهنگام آفات و عوامل بیماری زا برای اطمینان از کیفیت و کمیت محصول کلیدی است، Cultivatd بلافاصله ارزش ارائه Croptimus™ به مشتریان گلخانه و مزرعه سرپوشیده خود را دریافت.